پخش زنده مراسم اربعین حسینی در ۳۲ کشور جهان

جمعه 12 آبان 1396 - 16:5:8
پخش زنده مراسم اربعین حسینی در ۳۲ کشور جهان

بغداد- الکوثر: مسئول کارگروه اطلاع رسانی و فضای مجازی اربعین حسینی در عراق گفت: مراسم اربعین به صورت زنده در ۳۲ کشور جهان پخش می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمد علی انوشه» اعلام کرد  امسال نزدیک به 650 برنامه ساز و خبرنگار از کشورهای مختلف برای پوشش این کنگره عظیم حسینی در کربلا حضور پیدا خواهند کرد.


انوشه افزود: با توجه به حضور نزدیک به 100نفراز همکاران رسانه ای در شهر کربلا ، ۱۳ واحد سیار و sng (واحد سیار ارسال تصاویر) برای ارسال تصاویر به کشورهای مختلف راه اندازی شده و از سه شب قبل پخش زنده توسط استودیوهای امیرالمومنین در نجف، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در کربلا شروع شده و شبکه های مختلف جهانی از این استودیوها استفاده می کنند که برنامه سازانی از کشورهای لبنان، کویت ،ایران ،سوریه و ترکیه حضور دارند.

وی همچنین گفت: اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی برای حضور خبرنگاران و برنامه سازان ۳۰ کشور جهان پیش بینی لازم را انجام داده که تاکنون خبرنگاران و برنامه سازان ۲۰ کشور جهان در عراق حضور پیدا کرده اند. برای پخش تلویزیونی با ۳۲ کشور ارتباط داریم که عضو اتحادیه هستند و از تصاویر ارسالی استفاده می کنند. 

انوشه گفت: برای نخستین بار استودیوی امیرالمومنین (ع) مشرف به حرم امام حسین(ع) و بین الحرمین  را نیز راه اندازی کردیم که شبکه های مختلف جهانی از این استودیوها استفاده می کنند.


آنچه زائران حسینی باید بدانند اینجا

برای دسترسی به مطالب مفید درباره اربعین اینجا

راهنمای درمانگاه های هلال احمر ایران در عراق اینجا

موکب های مسیر نجف به کربلا اینجا

راهنمای موکب های ایرانی اینجا


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 12 آبان 1396 - 15:46:49