ارائه خدمات ایران خودرو به زائران اربعین حسینی

چهار شنبه 10 آبان 1396 - 9:26:20
ارائه خدمات ایران خودرو به زائران اربعین حسینی

تهران- الکوثر: ن شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو از روز شنبه ۱۳/ ۸ / ۹۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ در چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و قصر شیرین به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،مهندس حقیقت،  مدير شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو گفت : همکاران ما از شنبه ۱۳/ ۸ / ۹۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ در چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و قصر شیرین حاضر بوده مرکز پاسخگویی ایران خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ ، ۲۴ ساعته خدمات ویژه به زائران ارائه می دهند.

وی در خصوص خدمات و تسهیلاتی که برای زائرین اربعین در نظر گرفته شده، اشاره کرد و گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو حسب رسالتی که دارد مبنی بر ارائه خدمات مناسب مشتریان و زائرین اربعین حسینی برنامه ریزی های خودش را از خرداد ماه امسال انجام داده است.
وی افزود: در اولین اقدام، ما نیاز مشتریان را از سال های گذشته در حوزه قطعات شناسایی کردیم و قطعات سفارش گذاری و تامین شده است.
وی در عین حال بیان داشت: به صورت موازی نمایندگی ها و اکیپ های مورد نیاز را برای مسیرهای منتهی به چهار مرز باید شناسایی می شد که این اتفاق هم افتاده و قطعات برای همه نمایندگی ها و اکیپ ها ارسال شده و همکارانم آماده ارائه خدمات از شنبه ۱۳/ ۸ / ۹۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ در تمامی چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و قصر شیرین هستند.
مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو با یادآوری اینکه تجربه ای که از سال گذشته داشتیم این بود که عمده مشکلات مشتریان و زائرین در بازگشت و در محل های پارکینگ بود، خاطر نشان شد: لذا امسال ما در تمامی پارکینگ های هر چهار مرز تعمیرگاه ها و پایگاه های صحرایی ایجاد کردیم تا بتوانیم در همان پارکینگ ها خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.
وی با اشاره به رانندگان خودروهایی که هنوز راه نیافتاده اند، متذکر شد: افرادی که هنوز عازم نشده اند باید بدانند که سفری طولانی را در پیش دارند و در ابتدا به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه کنند و چند آیتم را در خودروهایشان چک و بررسی کنند. بازدید سیستم موتور حتما صورت بگیرد و اگر مایعات مانند روغن ها و مواردی از این دست نیاز بود حتما عوض شود، فیلترها در صورت نیاز عوض شود. سیستم کلاچ تست و کنترل شود.
حقیقت با اشاره به موج سرمایی که در پیش خواهیم داشت، اظهار داشت: رانندگان حتما سیستم گرمایش خودرویشان را بررسی کند. تیغه برف پاک کن و عملکرد برف پاک کن را چک کنند و در صورت نیاز تعویض شود. چراغ های جلو و عقب را بررسی کنند. بازدیدی از سیستم ترمز و تسمه ها را هم داشته باشند و چند فیوز و آمپر را به عنوان یدک همراه داشته باشند تا در صورت نیاز با مشاوره فنی همکارانم در مرکز ایران خودرو بتوانند انجام دهند و سفر راحت و ایمنی را در پیش داشته باشند.
وی به افرادی که در مسیر هستند توصیه کرد: اگر ماشین و خودرو دچار مشکل شد و جوش آورد خواهش می کنم درب رادیاتور را به یکباره باز نکنند. سوئیچ خودرو را در ماشین های مجهز به دزدگیر جا نگذارند. کارت کلید خودرو را برای خودروهایی که دارای سیستم ضد سرقت است در سفر به همراه داشته باشند. گوشی های خود را هم شارژ کنند تا اگر دچار مشکل شدند با مرکز پاسخگویی ایران خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند. این مرکز ۲۴ ساعته است. از امروز هم یک خط ویژه برای زائرین ایجاد شده که خدمات ویژه ای را هم ارائه خواهد داد.


آنچه زائران حسینی باید بدانند اینجا

برای دسترسی به مطالب مفید درباره اربعین اینجا

راهنمای درمانگاه های هلال احمر ایران در عراق اینجا

موکب های مسیر نجف به کربلا اینجا

راهنمای موکب های ایرانی اینجا


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا

 

 


 


چهار شنبه 10 آبان 1396 - 9:6:30