مرز خسروی به روی زائران اربعین حسینی بسته است

جمعه 5 آبان 1396 - 18:32:55
مرز خسروی به روی زائران اربعین حسینی بسته است

تهران- الکوثر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی به علت آماده نبودن طرف عراقی برای انجام امور زوار همچنان بسته است.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار منوچهر امان‌الهی تصریح کرد : روز گذشته تعدادی از زوار از چندین استان به مرز خسروی مراجعه کردند، ولی مرز هنوز باز نشده و کشور عراق آمادگی لازم را در بحث ورود و گیت‌های کنترل زوار با تأخیر انجام داده است.

سردار امان‌الهی افزود: پیش بینی می‌کنیم اوایل هفته آینده هماهنگی‌های نهایی صورت گیرد و تا اطلاع ثانوی از زوار تقاضا داریم، برای عبور از مرز به مرز خسروی مراجعه نکنند و به مرز مهران در استان ایلام مراجعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای استقرار نظم و امنیت در استان فراهم و در محورها برای آرامش و امنیت مسافران و زوار پیش بینی‌های ترافیکی صورت گرفته است، گفت: قرار است ۱۳۳ مرکز کنترل ترافیک شهری را برعهده داشته باشند.

سردار امان‌الهی ادامه داد: در پایانه مرز خسروی برای سهولت و راحتی زوار عزیز اقداماتی در حوزه انتظامی مهیا شده و هم اکنون تمام شرایط برای اعزام زائران فراهم است، اما همچنان این مرز بسته است و امیدواریم با همکاری طرف عراقی این مرز در چند روز آینده باز گشایی شود.


برای دسترسی به مطالب مفید درباره اربعین اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 5 آبان 1396 - 18:32:51