توصیه ستاد هماهنگی خدمات سفر به زائران اربعین

سه شنبه 2 آبان 1396 - 15:27:5
توصیه ستاد هماهنگی خدمات سفر به زائران اربعین

تهران- الکوثر: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درآاخرین اطلاعیه خود از زائران اربعین خواست تا قبل از سفر از وضعیت مرزها مطلع شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این ستاد به مناسبت آغاز پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

1- از عموم مسافران و زائران حسینی درخواست می‌شود، در طول سفر به نکات و اطلاعیه‌هائی که سازمان های مسئول و خدمات رسان بویژه سازمان حج و زیارت اعلام می نماید، به رعایت قوانین و مقررات توجه جدی داشته باشند و قبل از آغاز سفر نسبت به کسب اطلاعات لازم از طول مسیر، وضعیت مرزها و غیره اقدام کنند.

2- به دستگاه های عضو ستاد، به خصوص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عوامل نیروی انتظامی تاکید می شود، با قید فوریت ضمن حضور فعال در مرزها و مسیرهایی که مسافران و هموطنان عزیز استفاده می کنند نسبت به ارائه تسهیلات اقامتی و اسکان موقت مسافران پیش بینی و اقدام لازم را بعمل آورند.

3- به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و زائران در طول مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند.

4- ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تاکید بر استمرار فعالیت ستاداجرایی خدمات سفر استانها در تمامی بخشهای حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ... ، ایجاد و برقراری هماهنگی کامل میان کلیه واحد های مسئول برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و زائرین اربعین ضروری می داند.

5- در پایان شایان ذکر است سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 بصورت شبانه روز در خدمت مسافران و هم وطنان عزیز است.

برای دسترسی به مطالب واخبار مربوط به پیاده روی اربعین هم اینجا کلیک کنید

 لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثر فارسی:                         

 


سه شنبه 2 آبان 1396 - 15:23:17

دسته بندی :