افزایش آمار شهدای بمباران غزه

شنبه 18 آذر 1402 - 12:25:14
افزایش آمار شهدای بمباران  غزه

حملات ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جمعه و بامداد امروز به مناطق مختلف نوار غزه دست کم ۳۰۰ شهید برجای گذاشت که باعث شده آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن برسد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بررسی آخرین آمار شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه در پی تشدید حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه از افزایش این تعداد حکایت دارد.
با ادامه بمباران مناطق مختلف غزه ، تعداد شهدا از 17 هزار و پانصد نفر عبور کرد  و دراین حملات تاکنون بیش از ۴۶ هزار فلسطینی  نیز زخمی شده اند.
آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز گذشته اعلام کرد که بیش از ۸۵ درصد جعیت نوار غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه، آواره شده‌اند و بیشتر آنها چند بار آوارگی را تجربه کرده‌اند. آنروا همچنین هشدار داد که وضعیت غزه در حال رسیدن به نقطه بی‌بازگشت است.
دراین حال ، «فیلیپه لازارینی» کمیسیونر عمومی آنروا خواستار تخصیصبودجه بیشتر برای غزه شد و دراین‌باره اعلام کرد که «کشورهای جهان باید اراده سیاسی برای پایان دادن به این تراژدی پیدا کنند. ناتوانی در اقدام و توقف قتل‌عام اعتبار ما را به عنوان نمایندگان جامعه بین المللی برای همیشه خدشه دار خواهد کرد و به چرخه‌های بی پایان خشونت دامن خواهد زد که به تدریج همه را فراخواهد گرفت».


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 آذر 1402 - 9:28:53