شیخ نعیم قاسم: فلسطین با مذاکره آزاد نمی‌شود

شنبه 12 خرداد 1403 - 19:0:0
 شیخ نعیم قاسم: فلسطین با مذاکره آزاد نمی‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به جنگ کنونی در نوار غزه گفت: فلسطین با مذاکره آزاد نمی‌شود، بلکه با جهاد و مقاومت آزاد می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ «نعیم قاسم» در سی و سومین کنفرانس ملی عرب در بیروت تصریح کرد:  مقاومت در جنگ کنونی وضعیت بهتری دارد و منتظر پایان طوفانی که علیه اسرائیل آغاز شده، نخواهد بود و تا کنون نیز نتایج مثبتی کسب کرده است.
معاون دبیرکل حزب‌الله در این باره گفت: توهم رژیم اسرائیلِ مناسب برای زندگی از بین رفت. فلسطین با مذاکره آزاد نمی‌شود، بلکه با سلاح، جهاد و با مقاومت و جنبش‌های مقاومت آزاد می‌شود.
شیخ نعیم قاسم در ادامه اضافه کرد که پایداری ملت فلسطین و مقاومت آن‌ها راه پیروزی بر اسرائیل است.
شیخ قاسم افزود: ما همواره جلوتر هستیم و اسرائیل پیروز این جنگ نخواهد بود و اکنون نیز شما شکست آن‌ها در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و اخلاقی را می‌بینید.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: آمریکا و غرب بدانند که تاوان سختی در انتظار آن‌هاست و نبرد طوفان الاقصی سقوط ارزش‌های آمریکایی و غربی را نشان داده است.
معاون سید حسن نصرالله با بیان اینکه حمایت حزب‌الله از غزه و فلسطین، حمایت برای آزادسازی [فلسطین] و حمایت از مردم دلیر و سزاوار پیروزی فلسطین است، افزود:  اگر فلسطین آزاد شود، منطقه و جهان از استکبار آزاد می‌شوند، انسانیت نیز آزاد می‌شود.
شیخ نعیم قاسم در پایان از گروه‌های مقاومت و ایران برای حمایت از آرمان فلسطین تشکر کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 12 خرداد 1403 - 9:4:49