برگزاری سی و سومین کنفرانس ملی عرب در بیروت

شنبه 12 خرداد 1403 - 10:37:36

سی‌و دومین کنفرانس ملی عرب با هدف تقدیر از نقش قهرمانانه‌ جنین در مقابله با اشغالگران صهیونیستی روز جمعه در بیروت آغاز شد.

ویژه ‌ -الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر از بیروت حاکیست، شخصیت ها و فعالان سیاسی آزاده جهان در این نشست بار دیگر بر حمایت از آرمان فلسطین، مردم  غزه و مقاومت تاکید کردند و توقف ماشین کشتار صهیونیست ها در غزه و نسل‌کشی فلسطینیان را خواستار شدند.
حمدین صباحی، دبیرکل این کنفرانس اظهار داشت: ما با انتخاب عنوان جنین برای این کنفرانس در واقع از قدرت این مردم، مقاومت آن و حقوق تاریخی‌شان حمایت کردیم. این امت هنوز می‌تواند امیدی را به ما ببخشد که از بین نمی‌رود و آن مقاومت در فلسطین، قدس، جنین و لبنان است.
این گزارش می افزاید: بدون تردید، طوفان الاقصی شواهد قانع کننده ای از اقدامات وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حامیانش را ضد مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان داد و حقایق پنهان را به وضوح آشکار کرد.
این کنفرانس به مدت 3 روزبا برگزاری نشست ها و سخنرانی ها به بررسی ابعاد  حماسه « طوفان الاقصی » خواهد پرداخت.
حاضران در روز اول کنفرانس تاکید کردند : مقاومت گزینه اول امت اسلامی برای بازپس‌گیری حقوقش به ویژه درمساله  فلسطین بوده و هست و باید همینگونه باقی بماند و راهبرد محورمقاومت یعنی  از نهر تا بحر باید تا آزادی  کامل فلسطین ادامه یابد. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 12 خرداد 1403 - 10:37:27