انتفاضه دانشجویان دانشگاه های آمریکا/ نامه‌ رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین

جمعه 11 خرداد 1403 - 18:0:0
انتفاضه دانشجویان دانشگاه های آمریکا/ نامه‌ رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین

اسماعیل النجار کارشناس فلسطینی، در گفت و گو با برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به نامه‌ رهبر مع» انقلاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا اظهار داشت: من در برابر انتفاضه جوانان دانشگاه ها تعظیم می کنم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسماعیل النجار» محقق و نویسنده سیاسی روز گذشته در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: مطمئن بودیم تظاهرات و اعتراضات دانشجویی در ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی مورد توجه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرار می گیرد؛ ایشان اقدامات جوانان در دانشگاه های غرب  را  گام‌های در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سطح جهانی دانستند.

وی افزود: این دانشجویان جوان دریافتند که ادعاهای دولت های غربی در مورد حقوق بشر ساختگی و جعلی است؛ و رسانه های طی دهه های گذشته دروغ گفته اند لذا قیام کردند و با ایستادگی در برابر این ادعاهای پوچ «در جهت صحیح تاریخ ایستاده اند» تا از فلسطین و آرمان هایش حمایت کنند.

این محقق و نویسنده سیاسی تصریح کرد: من کلاه خود را در برابر قیام این دانشجویان برمی‌دارم و تمام قد به آنان احترام می کذارم. من قدردان تلاش‌ها و گام‌های مثبت آنان هستم. آمریکا دیگر نمی‌تواند چهره زشت خود را در پشت ادعاهای زیبا بپوشاند. مردم آزاده دانشجویان، روشنفکران و متفکران در آمریکا در حمایت ازفلسطین علیه قتل عام های رژیم صهیونیستی قیام کرده اند از دولتمردان می خواهند تا ایالات متحده آمریکا مالیات و پول مردم را صرف حمایت نظامی از اسرائیل نکند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 11 خرداد 1403 - 16:14:27