افزایش آمار شهدای غزه با پنج جنایت دسته‌جمعی دیگر

شنبه 12 خرداد 1403 - 8:41:50
افزایش آمار شهدای غزه با پنج جنایت دسته‌جمعی دیگر

منابع فلسطینی با اشاره به افزایش آمار شهدای غزه به ۳۶ هزار و ۲۸۴ نفر از پنج جنایت کشتار دسته جمعی دیگر در این منطقه خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۶ هزار و ۲۸۴ شهید و شمار مجروحان به ۸۲ هزار و ۵۷ نفر افزایش یافته است.
طی 24 ساعت اخیر هم اشغالگران صهیونیست مرتکب 5 جنایت کشتار دسته جمعی علیه خانواده های فلسطینی در نوار  غزه شدند که به شهادت 60 نفر و زخمی شدن 280 نفر  دیگر منجر شده است.
به گفته مقامات وزارت بهداشت نوار غزه، هنوز پیکرهای شماری از شهدا زیر آوار یا در خیابان‌ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای امدادی امکان کمک به مجروحان را ندارند.
در این حال،  جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای از طرح اعلام شده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس در غزه استقبال و اعلام کرد: ما در جنبش حماس به مفاد سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دعوت به آتش‌بس دائم، خروج نیرو‌های اشغالگر از نوار غزه، بازسازی این باریکه و مبادله اسرا نگاهی مثبت داریم و معتقدیم که این موضع آمریکا و باور ایجاد شده در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی در خصوص ضرورت توقف جنگ علیه غزه، نتیجه پایداری و مقاومت اسطوره‌ای ملت مجاهد و مقاومت قهرمان فلسطین است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 12 خرداد 1403 - 8:41:44