تصاویر دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح ایران از سوریه

جمعه 28 مهر 1396 - 16:44:20
تصاویر دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح ایران از  سوریه

سرلشکر محمد باقری بعد از ورود به سوریه و نشست و گفتگو با مقامات این کشور از جمله بشاراسد رئیس جمهور، به خطوط مقدم جبهه نیز رفت و با رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم دیدار کرد.

 سرلشکر محمد باقری در دیدار با جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، هنگام حضور در مناطق عملیاتی استان حلب گفت: با فضل و عنایت خداوند متعال شاهد موفقیت های چشمگیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروه های تروریستی هستیم."
وی افزود، "روند پیشروی ها و پیروزی های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم ادامه یافته و پایان عمر این گروهک های تکفیری به سر رسیده است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح رمز موفقیت ها و پیروزی های پی درپی و درخشان علیه دشمنان و گروهکهای تروریستی را در وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم و ایمان و اعتقاد به نصرت اللهی و روحیه سلحشوری و اعتماد به نفس آنان عنوان کرد که رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس آن را تجربه کرده اند.
سرلشکر باقری در دیدار با رزمندگان مدافع حرم، هماهنگی رزمندگان با ارتش و مردم سوریه را مثال زدنی بیان کرد و آن را رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدتهای طولانی تاکید کرد.ی رویترز از بیروت و به نقل از یک خبرگزاری نظامی وابسته به حزب الله لبنان ، سردار سرلشکر محمد باقری ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران که در سوریه به سر می برد، از مواضع و خطوط مقدم نبرد در مجاورت شهر حلب سوریه بازدید کرد.
به موجب این گزارش سردار سرلشکر باقری در چارچوب این سفر که بر نقش عمیق نظامی ایران در سوریه دلالت دارد ،‌ همراه با تعدادی از مقامات نظامی ایرانی از یکی از مواضع در خط مقدم نبرد در حلب دیدن کرد.


جمعه 28 مهر 1396 - 16:44:13

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :