روحانیون در بند بحرینی :

شیخ علی مسترشد؛ انقلابی بحرینی که با امام مهدی (عج) عهد بسته است

دو شنبه 10 مهر 1396 - 10:50:15
شیخ علی مسترشد؛ انقلابی بحرینی که با امام مهدی (عج) عهد بسته است

زندانی مجاهد شیخ علی مسترشد، عالم فاضل دینی بحرینی به 15 سال حبس محکوم شده است.

منامه- الکوثر: « شیخ علی مسترشد» درسال 2011 بازداشت و به 15 سال زندان محکوم شده است. او جوانی آرام و خلاق است که در بین جوانان محبوبیت خاصی دارد و نقش فعالی نیز در هدایت انقلابی  جوانان داشته است.

شیخ مسترشد، امام جماعت مسجد خواجه و مشغول به تبلیغ دین و برپایی دروس فرهنگی در مناطق مختلف مخصوصا منامه بود که در منزل خود در پایتخت، چند روز پیش از ارائه گزارش پسیونی  بازداشت شد. اتهام او این بود که به 200 نفر، برای انفجار پل ملک فهد و اماکن حیاتی دیگر آموزش تروریستی داده است!!

باداستان خیالی ماموران رژیم آل خلیفه ، شیخ زندانی و براثر شکنجه دچار آسیب دیدگی در سر شد.

شیخ علی مستر شد در باره شکنجه های خود می گوید ماموران سفاک آل خلیفه وی را مجبور  به ایستادن های طولانی میکردند. وی همچنین محرومیت از خواب و خوراک ، محرومیت از توالت و حمام، ضربات پی در پی به سر، توهین و تحقیر و اعتراف گیری اجباری  راازدیگر شکنجه های مزدوران آل خلیفه عنوان کرد.

شیخ پس از سه روز از شکنجۀ متوالی، دچار ناراحتی قلبی شد، از این رو از بیم مرگ وی، او را به بیمارستان منتقل کردند. این یک هفته پس از صدور گزارش پسیونی بود. پس از آن جلسات محاکمۀ ظالمانه بدون سند و دلیل با اتهامات دروغین و انتقام جویانه صورت گرفت و او و سایر گروهش به 15 سال حبس محکوم شدند. پس از صدور حکمش به زندان جو، شماره چهار متقل شد و در دادگاه تجدید نظر در روز 26 می 2013 حکم او به 10 سال کاهش یافت.

در دادگاه تجدید نظر در دوشنبه 17 مارس 2014، اتهام قضیه بمب گذاری درپل ملک فهد  از او برداشته شد و حکم دادگاه قبلی نیز تایید شد.

شیخ جملۀ زیبایی دربارۀ امام مهدی (ع) دارد: بسیار زیباست که احادیثی را که مربوط به امام زمان (عج) است یادآور شویم. از خدا فرج او را می خواهیم و از او می خواهیم که ما را از یاران او قرار دهد. با خود عهد می بندیم که همیشه راه او را برویم.


دو شنبه 10 مهر 1396 - 10:50:4