شصت و دو هفته از ممنوعیت برگزاری نماز جمعه شیعیان بحرین گذشت..

جمعه 31 شهریور 1396 - 15:28:46
شصت و دو هفته از ممنوعیت برگزاری نماز جمعه شیعیان بحرین گذشت..

منامه-الکوثر: امروز جمعه سی و یکم شهریور نیروهای امنیتی آل خلیفه برای شصت و دومین هفته متوالی به محاصره امنیتی منطقه الدراز و بیت آیت الله عیسی قاسم ادامه داده و از برگزاری مهمترین و بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین مانند هفته های گذشته ممانعت بعمل آوردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه برای ۶۲ هفته متوالی به محاصره امنیتی منطقه الدراز و بیت آیت الله عیسی قاسم ادامه داده و از برگزاری نماز جمعه شیعیان ممانعت نمودند.نمازگزاران با اقامه فرادای نماز تظاهرات کردند.

نمازگزاران حاضر در مسجد امام صادق ع منطقه الدراز که از اهالی منطقه اند در پی ممانعت از وصول امام جمعه و نمازگزاران از دیگر مناطق، این هفته نیز به ناچار نماز را فرادا بجا آوردند.

همچنین نمازگزاران خشمگین در اعتراض به توقیف نماز جمعه و استمرار محاصره بیت آیت الله عیسی قاسم دست به تظاهراتی با شعار "دوران بردگی بسر رسیده است" زدند. 

رژیم آل خلیفه با اقدام به سلب تابعیت و محاکمه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون بحرین از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد ۱۳۹۵) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق ع این منطقه ممانعت بعمل می آورد.


جمعه 31 شهریور 1396 - 15:28:39

عکسهای بیشتر :