پیام تبریک بشار اسد به نیروهای مسلح سوریه

سه شنبه 14 شهریور 1396 - 17:22:13
پیام تبریک بشار اسد به نیروهای مسلح سوریه

دمشق- الکوثر: در پی شکست محاصره شهر دیرالزور، رئیس جمهور سوریه در پیامی این پیروزی را تبریک گفت و از نیروهای ارتش قدردانی کرد.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، بشار اسد در تماس تلفنی با سرلشکر «رفیق شحاده»، رئیس کمیته امنیتی دیرالزور و سرلشکر «حسن محمد» فرمانده لشکر 17 و سرتیپ «عصام زهر الدین» فرمانده لشکر 104 گارد ریاست جمهوری و نیروهای امنیتی، پیروزی به دست‌ آمده را به آن‌ها تبریک گفت.

وی در پیام خود گفت: شما با ایستادگی در برابر مجهزترین سازمان های تروریستی روی زمین نشان دادید که به بهترین شکل به مسئولیت خود عمل کردید و به عهد خود وفادار ماندید. شما بهترین الگو برای نسل های آینده هستید.

بشار اسد افزود: تاریخ ثبت خواهد کرد که شما با وجود شمار اندک‌تان برای حفظ امانت و حمایت از شهروندان بی سلاح از هر چیز بارزش خود گذشتید. شما به بهترین شکل پایداری کردید و توانستید به وظایف خود عمل کنید و بی هیچ بیم و هراسی و یکی پس از دیگری قهرمانی هایی را ثبت کردید.

رئیس جمهور سوریه افزود: تاریخ از دوستان شما که جان خود را فدا کردند و در راه وطن شهید شدند به نیکی یاد خواهد کرد. برخی از دوستان شما زخمی شدند و زخم های خود را به شیوه‌هایی ابتدایی بستند، اما از نبرد غافل نماندند. این خون های پاک پیروزی قاطعی در برابر افکار تکفیری و تروریستی رقم زد، تروریست‌هایی که مورد حمایت منطقه‌ای و فرامنطقه ای بودند.

 

 


سه شنبه 14 شهریور 1396 - 17:22:6