بشار اسد: دلاوري در سوريه پديده‌اي عمومي است

دو شنبه 9 مرداد 1396 - 16:27:38
بشار اسد: دلاوري در سوريه پديده‌اي عمومي است

تهران- الکوثر: رئيس جمهور سوريه در ديدار هيئتي تونسي تاکيد کرد که دلاوري و استواري در سوريه حالت و پديده اي فردي نيست بلکه پديده اي عمومي است.

هيئتي تونسي به رياست «بوعلي المبارکي»، معاون دبير کل اتحاديه مشغال تونس با بشار اسد رئيس جمهور سوريه ديدار و گفت‌وگو کرد.

در اين ديدار بشار اسد تاکيد کرد سفر اين هيئت به سوريه مانند سفر ديگر هيئت ها داراي پيام هاي زيادي به ملت سوريه و خارج از سوريه است و نشان دهنده رويکرد ملت‌هاي  عربي است.

وي گفت: هويت و ماهيت کشورهاي عربي در معرض تهديد است، اما ملت‌هاي  عربي نشان داده اند که داري سطح عالي از هوشياري و هوشمندي در قبال تحولات منطقه هستند و اين بايد انگيزه بيشتري براي تشکيل اتحاديه ها و سازمان هاي مردمي براي رسيدن به همکاري‌ها و تلاش‌هاي بيشتر باشد.

وي درباره جنگ عليه سوريه نيز گفت: ارده ملت سوريه براي زندگي و پافشاري همه طيف هاي آن براي ادامه دادن به زندگي روزانه با وجود جنايت گروه‌هاي تروريستي و حاميان آن‌ها، در کنار دلاوري هاي ارتش سوريه، از مهم‌ترين عامل عبور از مرحله دشوار در اين جنگ است. دلاوري و شهامت در سوريه پديده فردي نيست بلکه عمومي است.

اعضاي اين هيئت نيز اعلام کردند براي اجراي تصميم اتحاديه کل مشاغل تونس و ابلاغ پيام ملت تونس در حمايت از ملت سوريه به دمشق آمده اند. ملت سوريه مقاومت و ايستادگي کم نظيري از خود نشان داد و در پشت ارتش و مسئولان خود که از کرامت امت عربي و نه فقط سوريه، دفاع کرد.

اعضاي اين هيئت تاکيد کردند که غرب نمي خواهد سوريه نقشي جز در چارچوب اجراي دستورات داشته باشد و اين چيزي است که سوريه قبول نمي کند.

منبع: سانا


دو شنبه 9 مرداد 1396 - 16:27:30