سرلشکر باقری: پاسخ ایران به کوچکترین تجاوز، باعث پشیمانی می شود

دو شنبه 18 اردیبهشت 1396 - 11:42:24
سرلشکر باقری: پاسخ ایران به کوچکترین تجاوز، باعث پشیمانی می شود

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان اذعان دارند که امکان تجاوز نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تاکید کرد: در صورت کوچکترین تعرض به سرزمین اسلامی ایران، پاسخ بی درنگ و قاطع و کوبنده موجب پشیمانی و شکست دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه جهانی الکوثر در تهران، سرلشکر باقری در آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، به 3 محور تاکید کرد؛  نقاط پاسخ به تجاوز دشمن را ما تعیین می‌کنیم، ادامه وضعیت در مرزهای ایران و پاکستان قابل تحمل نیست و  مامن تروریست‌ها در هرکجا که باشد را نابود می‌کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح تاکید کرد: هر گونه تعرض دشمن با پاسخ قاطع در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اذعان دارند که امکان تهاجم نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند در صورت هر گونه اشتباه در محاسبه و یا کوچکترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی، پاسخ بی درنگ و قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می کنیم، موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز شهدای اخیر مرزبانی نیروی انتظامی در میر جاوه، مجاهدت ها و موفقیت‌های نیروی مقتدر و امنیت آفرین انتظامی قدردانی کرد و از دانشجویان نیروی انتظامی خواست " از تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق به خدمت به اسلام، میهن و مردم عزیز ایران آغاز کنید."

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اعتبار و بقای انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی آن است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان نماینده شاخص نظام در جای جای این کشور، بایستی نماد اقتدار، نظم، جرم ستیزی و در عین حال رافت و مهربانی با مردم باشد.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشیم و با تاکید بر ناتوانی و عجز دشمن در تجاور و تهاجم نظامی به ایران اسلامی، افزود: توسل آنها به روش دزدان و گردنه گیران بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی ارزش برای ناامن سازی مرزها یا منافع ایران کشور نیز محصولی جز خفت و خواری برایشان نخواهد داشت.

وی با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان شجاع و دلاور نیروی انتظامی در میر جاوه شد، گفت: با کمال تاسف مناطق همجوار مرزهای شرقی در ایران خاک پاکستان، به مامن و محل آموزش، آماده سازی و تجهیز تروریست‌های جیره خوار عربستان و مورد تایید آمریکا تبدیل شده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولین پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تاکید کرد: ادامه این وضع در مرز های مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل دهی تروریست ها، پایگاه های آنها در آن کشور را تعطیل کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت.


دو شنبه 18 اردیبهشت 1396 - 11:42:22

دسته بندی :