زندگی «سرکرده آوارگان‌» در «تونل اتمی» پس از شلیک پهپادهای حزب الله

پنج شنبه 3 آبان 1403 - 19:0:0
زندگی «سرکرده آوارگان‌» در «تونل اتمی» پس از شلیک پهپادهای حزب الله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خانه‌اش بازنخواهد گشت و از امروز لقب سرکرده آوارگان را یدک می‌کشد، درست مانند بیش از ۱۵۰ هزار شهرک‌نشین آواره شمال فلسطین اشغالی که از شهرک‌های خود در جست‌وجوی هتل‌های امن یا شاید اردوگاه‌هایی در مرکز یا بیابان‌های النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی فرار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  تاکنون تمام شواهد حاکی از آن است، رژیم صهیونیستی با بمب‌افکن‌های ساخت آمریکا می‌خواهد بیروت را به غزه‌ای دیگر تبدیل کند. ازآنجایی‌که رژیم صهیونیستی نتوانست مردم نوار غزه را به زانو درآورد و بهای بسیار سنگینی پرداخته است، روند روبه‌رشد و کیفی عملیات مقاومت اسلامی به‌سرعت به سمت سومین، بزرگ‌ترین و شاید آخرین شکست در لبنان پیش می‌رود.

این نکته از رویکرد حزب‌الله پس از ورود به مرحله دوم با رهبری جدید مشخص می‌شود و توانست تمامی ابعاد سیاسی، نظامی را بعد از اقدام صهیونیست‌ها به سلسله ترور رهبران و فرماندهان صف نخست نظامی و سیاسی این جنبش و در رأس آنها سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تحت‌تأثیر فعالیت‌های خود قرار دهد.

بیشتــر بدانیــد:

رهبر انقلاب: روح حاکم بر فعالیت‌ها باید اثرگذاری بر نسل جوان باشد

گدایی اسلحه از امریکا به دلیل هراس از پاسخ ایران

 

سه نشانه و شاخص زیر این واقعیت‌ها را تأیید می‌کند:

نخست، سخنان محمد عفیف، مسئول ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله که در کنفرانسی مطبوعاتی در ضاحیه جنوبی بیروت گفت، حزب‌الله مسئولیت کامل و انحصاری ارسال پهپادی را که موفق به حمله به منزل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «قیساریا» در نزدیکی حیفا شد، برعهده می‌گیرد.

دوم، شاخه نظامی حزب‌الله تنها امروز شهرهای اشغالی حیفا و تل‌آویو (یافا) را با بیش از 30 موشک و پنج پهپاد تهاجمی بمباران کرد که به فرار صدها هزار شهرک‌نشین به پناهگاه‌ها و بسته‌شدن فرودگاه بن گوریون برای چند ساعت منجر شد.

سوم، بمباران شهرک‌های الجلیل به مجروح شدن 6 شهرک‌نشین منجر شد که یکی از آن حملات بسیار مرگبار بود و باعث آتش‌سوزی‌های بزرگی در مرکز و حومه الجلیل شد. این حملات علامتی مهم و مؤید مرحله دوم حملات حزب‌الله است.

نتانیاهو به خانه‌اش بازنخواهد گشت و از امروز لقب «سرکرده آوارگان» یا رئیس فراری‌ها را یدک می‌کشد؛ درست مانند بیش از 150 هزار شهرک‌نشین آواره شمال فلسطین اشغالی که از شهرک‌های خود در جست‌وجوی هتل‌های امن یا شاید اردوگاه‌هایی در مرکز یا بیابان‌های النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی فرار کردند. مهم‌تر از لقب «سرکرده آوارگان»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باقی عمر خود را باید در «تونلی اتمی» زندگی کند و از این تونل به تونلی دیگر با همه وزیران، ژنرال‌ها و فرماندهان ارتشش جابه‌جا شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 آبان 1403 - 16:58:26