گدایی اسلحه از امریکا به دلیل هراس از پاسخ ایران

پنج شنبه 3 آبان 1403 - 16:0:0
گدایی اسلحه از امریکا به دلیل هراس از پاسخ ایران

کانال 12 رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش این رژیم مقدمات حمله به ایران را تدارک دیده و حالت آماده باش سامانه پدافند هوایی خود را افزایش داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  این رسانه دیروز (چهارشنبه) گفت که نتانیاهو امشب برای بررسی حمله به ایران تشکیل جلسه می دهد و احتمالا ظرف چند روز آینده حمله انجام یابد.

  • این روزها به خصوص پس از عملیات طوفان الاقصی و طی سالی که گذشت کسی باقی نمانده است که مطمئن باشد رژیم صهیونیستی بتواند با تکیه بر توانمندی های خود، به بقای خویش ادامه دهد. همه به جز دولت های سازشکار عرب می دانند که این رژیم تمام اسباب دوام و بقای خود را از خارج می گیرد و اگر آمریکا و سایر قدرت های غربی نبودند این رژیم مدتها پیش به تاریخ پیوسته بود.

بیشتــر بدانیــد:

نقش برجسته وکلیدی مغز متفکر حزب‌الله در یاری محور مقاومت

رهبر انقلاب: روح حاکم بر فعالیت‌ها باید اثرگذاری بر نسل جوان باشد

  • دو روز قبل و دقیقا یک روز قبل از اینکه خبر کانال 12 این رژیم منتشر شود، جهان به چشم خود دید که چگونه، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم به روش تحقیرآمیز کمک آمریکا را برای حمایت از این رژیم در مقابل ایران گدایی می کند؛ رسانه های این رژیم گفتند که گالانت در دیدار سه شنبه گذشته با آنتونی بلیینکن، وزیر خارجه آمریکا گفته بود: "اسرائیل پس از حمله به ایران، به حمایت واشنگتن تکیه می کند. حمایت آمریکا از اسرائیل بازدارندگی منطقه ای را ارتقا می دهد"!!
  • امروز در 23 مین روز عملیات «وعده صادق 2» ایران و حمله به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی است که خسارت های شدیدی به پایگاه های این رژیم وارد کرد. اما نتانیاهو هنوز هم عربده می کشد و ایران را به "پاسخ سخت" تهدید می کند.
  •  تمام صحبت هایی که درباره اختلاف بین بایدن و نتانیاهو و تلاش بایدن برای متقاعد کردن این رژیم به خودداری از حمله به تأسیسات نفتی و هسته ای ایران گفته می شود، صرفا بهانه است، علت واقعی این تأخیر در حقیقت ترس است و بس. این دو دنبال هدفی هستند که حمله به آن، منجر به تحریک ایران نشود و در واقع آبروی آمریکا و رژیم اشغالگر حفظ شود.

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 آبان 1403 - 16:14:11