آزادی اسرای صهیونیست! رویایی که با ترور «یحیای مقاومت» دور و دورتر شد

یک شنبه 29 مهر 1403 - 21:0:0
آزادی اسرای صهیونیست! رویایی که با ترور «یحیای مقاومت» دور و دورتر شد

جنگ تنها با آزادی اسرا و نپذیرفتن شروط مقاومت می‌تواند برای نتانیاهو یک پیروزی محسوب شود. رویایی که با ترور سنوار نه تنها نزدیک‌تر نشد بلکه مطمئناً با بر باد رفتن تمام تبلیغات کذب آگاهی از مکان حضور اسرا دورتر نیز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شهادت سنوار برای صهیونیست‌ها هدفی متفاوت و ارزشمندتر محسوب می‌شد زیرا که او را طراح عملیات طوفان الاقصی، مغز متفکر جنگ و فرمانده میدانی اصلی گردان‌های القسام می‌دانستند که کلید آزادی اسرا را باید نزد او یافت.

بیشتــر بدانیــد:

خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»

اتاق‌‎های فکر «ارتش ترور» در پی «مرد سایه»

در شرایطی کابینه جنگ رژیم کلید تمام نایافته‌های خود در غزه را نزد سنوار جستجو می‌کرد، جایی که هم می‌توانست با ترور طراح عملیات پیچیده طوفان الاقصی و مغز متفکر مدیریت جنگ در حماس پس از مدتها دستاوردی در غزه رونمایی کرده باشد و هم امیدوار به فروپاشی شیرازه گردان‌های القسام و عقب‌‌نشینی حماس از شروط خود و آزادی اسرا باشد.

اکنون با ترور سنوار، آنهم نه در زیر تونل و در میان سپر انسانی اسرا آنگونه که ارتش صهیونیستی ادعا می‌کرد بلکه در میدان رزم و بدون هیچ اثری از حتی یک اسیر، مطمئناً نتانیاهو نسبت به چگونگی یافتن پاسخی جدید به مطالبه آزادی اسرا نگران است.

گفتنی است ارتش صهیونیستی پیش از این ادعا کرده بود که از محل حضور سنوار در تونل‌های حماس آگاه است اما به دلیل نگرانی از جان اسرایی که سپر انسانی قرار گرفته‌اند نسبت به ترور او و آزادی اسرا اقدام نمی‌کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 29 مهر 1403 - 19:44:15