افتادن نقاب نفاق از چهره کریه امریکا

یک شنبه 29 مهر 1403 - 19:0:0
افتادن نقاب نفاق از چهره کریه امریکا

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اثر فشارهای رئیس جمهور آمریکا به نخست وزیر صهیونیست ها، نتانیاهو اعلام کرد تل‌آویو به دنبال حمله به اهداف نظامی در خاک ایران است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  صهیونیست ها با مانور پیرامونشان، از اقدامی بزرگ و قابل توجه علیه کشورمان خبر می دهند. این در حالی است که ایران به صراحت هشدار  داده است با توجه به مشروع بودن عملیات «وعده صادق 2» و مستند بودن آن به ماده 51 منشور ملل متحد و حق مشروع دفاع از خود، هر اقدام آتی از سوی رژیم اشغالگر قدس علیه کشورمان با واکنشی سخت و ویرانگرتر مواجه خواهد شد. 

دولت آمریکا در حال نقش بازی کردن است و چندان نباید ژست‌های واشنگتن مبنی بر اینکه مخالف هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران است، باور کرد. در این رابطه، توجه به دو مؤلفه مهم به نظر می‌آید:

بیشتــر بدانیــد:

اتاق‌‎های فکر «ارتش ترور» در پی «مرد سایه»

خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»



نخست، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع جدی و قابل توجهی در تقابل با ایران و ضربه زدن به منافع حیاتی کشورمان دارند. در روزهای گذشته نتانیاهو به صراحت از ایجاد نظمی نوین در منطقه غرب آسیا سخن گفته بود؛ نظمی که به ادعای وی باید با دست برتر رژیم اشغالگر قدس در منطقه و تضعیف محور مقاومت همراه باشد. 

دوم، اینکه از زمان ریاست جمهوری دوایت آیزنهاور در آمریکا تاکنون، اصلی ثابت از سوی بسیاری از رؤسای جمهور آمریکا در حوزه سیاست خارجی این کشور رعایت شده است؛ اینکه در عرصه روابط بین الملل با زبانی نرم سخن گفته، اما همواره دست به تحرکات ماجراجویانه و تهاجمی زده اند و از آن ها در راستای منافع کشورشان حمایت کرده اند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 29 مهر 1403 - 16:40:33