چگونه نسل «Z» زمینه ساز فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی می شود؟

یک شنبه 29 مهر 1403 - 17:0:0
چگونه نسل «Z» زمینه ساز فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی می شود؟

روزنامه جروزالم پست در گزارشی درباره مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی نوشت: رژیم صهیونیستی در حال حاضر موج قابل توجهی از مهاجرت را تجربه می‌کند که به ابعاد بی‌سابقه‌ای رسیده است. سال ۲۰۲۳ میلادی تقریباً ۵۵ هزار و 400 نفر سرزمین های اشغالی را ترک کردند که نسبت به میانگین سالانه ۳۷ هزار و 100 نفر در دهه گذشته افزایش شدیدی نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل بین‌الملل درباره اخبار منتشر شده از سرزمین های اشغالی مبتنی بر خروج نسل z از سرزمین های اشغالی و تمایل شدید آنها برای ساکن شدن در کشورهای غربی گفت: در زمان تأسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی سران وقت رژیم غاصب دو وعده به یهودیانی دادند که از سراسر دنیا و اغلب از کشورهای غربی راهی اراضی اشغالی شدند؛ نخست، امنیت و دیگری اشتغال، کسب درآمد ایده آل و توسعه اقتصادی بود.

بیشتــر بدانیــد:

خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»

اتاق‌‎های فکر «ارتش ترور» در پی «مرد سایه»

وی با بیان برخی آمارهای موثق در این زمینه تأکید کرد: به دلیل حملات موشکی و راکتی محور مقاومت تاکنون بیش از 40 هزار بنگاه اقتصادی و کارخانه رژیم صهیونیستی تعطیل شده است. با توجه به بومی نبودن کارگران بنگاه های اقتصادی رژیم صهیونیستی، آنها به دلیل نگرانی از کشته شدن در حملات، از سرزمین های اشغالی خارج شدند.

کارشناس مسائل بین‌الملل بیان داشت: نسل z  یا نسل جدید رژیم صهیونیستی به این دلیل که روحیه جنگی ندارد و قادر به زندگی در فضای ناامن و جنگی نیستند، به دنبال رفاه بیشتر می گردند و با رکود فعالیت های اقتصادی سازگاری ندارد.

طبعاً آنها نمی توانند فشار اقتصادی، تورم و فقدان کالای مورد نیاز و ناامنی و تهدیدات جانبی را تحمل کنند و مانند بقیه که زودتر متوجه زوال رژیم صهیونیستی شدند، آهنگ مهاجرت و خروج از سرزمین های اشغالی سر می دهند؛ موضوعی که زمینه ساز فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 29 مهر 1403 - 16:9:9