کارشناس لبنانی: موشک های حزب الله بلای جان رژیم صهیونیستی شده است

چهار شنبه 25 مهر 1403 - 20:0:0
کارشناس لبنانی: موشک های حزب الله بلای جان رژیم صهیونیستی شده است

سرتیپ نضال زهوی محقق مرکز مطالعات درون راهبردی و کارشناس سیاسی از لبنان در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها از فرود موشک بالستیک حزب‌الله اظهار کرد: حزب الله آماده تر از همیشه است؛ سرزمین‌های اشغالی زیر آتش سنگین و بی‌سابقه حزب‌الله لبنان، نگرانی محافل صهیونیستی را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سرتیپ نضال زهوی محقق مرکز مطالعات درون راهبردی و کارشناس سیاسی از لبنان در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: حملات حزب‌الله به تل آویو صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد و باعث نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

وی گفت: تل آویو پایتخت استراتژیک رژیم صهیونیستی است و حمله به پایتخت سیاسی، نظامی و اقتصادی با موشک های حزب الله نگرانی محافل صهیونیستی را برانگیخته است.

بیشتــر بدانیــد:

چرا اسرائیل، در جنوب لبنان با قهرمانانی بی بدیل مواجه است؟

چگونه محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قد علم کرد؟

سرتیپ نضال زهوی گفت: "تل آویو" پایتخت استراتژیک رژیم صهیونیستی است و بزرگترین گروه های مسکونی شهرک نشینان را در خود جای داده است. حمله به این شهر، ضربه به امنیت این رژیم جنایاکار و ساختار سیاسی، نظامی و اقتصادی آن است.
سرتیپ زهوی افزود: تلاش‌های مقاومت و ضربات مهلک به آن به این رژیم سفاک روشن کرد که پیروزی موهومی که نتنیاهو در جریان تجاوز به غزه و لبنان از آن صحبت می‌کند؛ دروغی بیش نیست و مصرف داخلی دارد. حزب الله لبنان بانک اهداف به دست آورده است و کنترل امور را در اختیار دارد. ما از مجاهدین انتظار داریم در روزهای آینده تل آویو و حیفا را هدف قرار دهند، و به خواست خدا پیروزی واقعی از آن ماست.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید..


چهار شنبه 25 مهر 1403 - 17:14:24