چرا اسرائیل، در جنوب لبنان با قهرمانانی بی بدیل مواجه است؟

یک شنبه 22 مهر 1403 - 16:0:0
چرا اسرائیل، در جنوب لبنان با قهرمانانی بی بدیل مواجه است؟

«یاسر حریری» روزنامه‌نگار و نویسنده و پژوهشگر در امور سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به مقاومت غیور مردان مقاومت اسلامی در جنوب لبنان در جنگ با نظامیان صهیونیست اظهار کرد: اسرائیل گمان کرد با ترور سید محبوب مقاومت، حزب الله را از پا در آورده است؛ اما فهمید در جنوب لبنان با مردانی روبرو شده است که شبیه هیچ کس نیستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «یاسر حریری» روزنامه‌نگار و نویسنده و پژوهشگر در امور سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر درباره حزب‌الله و رویارویی زمینی با دشمن اسرائیلی گفت: دشمن اسرائیلی بر این باور بود که با ترور سید حسن نصرالله رضی الله عنه می‌تواند شکستی بزرگ را به مقاومت اسلامی تحمیل کند؛ اما در عرصه نبرد و جنگ  فهمید نه تنها نیروهای مقاومت و مجاهدین، بلکه مردم لبنان نیز اینبار متحد با هم در مقابل نظامیان صهیونیست قیام کردند. آنچه مسلم است این است که خون سید شهدای مقاومت، انگیزه بزرگی برای مبارزه با دشمن صهیونی و برای انتقام سید حسن نصرالله در لبنان ایجاد کرد.

بیشتــر بدانیــد:

چگونه محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قد علم کرد؟

پیام پهپادهای «هدهد» به رژیم صهیونیستی چیست؟

حریری افزود: دشمن اسرائیلی با هدف قرار دادن جنوب لبنان سعی کرد از راه زمینی وارد حاک لبنان شده و به پیروزی موهومی دست یابد، اما مجاهدان مقاومت در نهایت سرعت عقل و قدرت نظامی در مقابله با دشمن صف کشیدند. اسرائیلی ها خوب می‌دانند در جنوب لبنان با مردانی روبرو خواهند شد که شبیه هیچ‌کس دیگری در این میدان نیستند.

این روزنامه نگار و نویسنده سیاسی افزود: مسؤول دفتر رسانه ای حزب الله به صراحت گفت برخی از رهبران از مجاهدین خواستند که عقب نشینی کنند، زیرا نیازی به حضور آنها در آنجا نیست، اما حزب الله می خواهد نیروهای دشمن را به منظور رویارویی و درگیری به داخل بکشاند و شکست سخت را به آنان بچشاند. جهان باید ببیند مردان خدا در میدان چه کسانی هستند .

 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 22 مهر 1403 - 15:46:47