چگونه محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قد علم کرد؟

شنبه 21 مهر 1403 - 22:0:0
چگونه محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قد علم کرد؟

محمد صلاح ترکی، محقق و پژوهشگر در امور سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به وخدت محور مقاومت اظهار کرد: امروز اسرائیل با وجود حمایت حامیانش، نتوانست در مقابل محور مقاومت به ویژه ملت فلسطین بایستد و دچار خسارت های سنگین و هنگفت جبران ناپذیری شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد صلاح ترکی، محقق و پژوهشگر در امور سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: مقاومت غزه خسارات سنگینی به ارتش اشغالگر وارد کرد. نیروهای نظامی مقاومت، در سایه حمایت و ایستادگی ملت فلسطین به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند. محور مقاومت در سایه همین ایستادگی توانست خسارات سنگین مادی و جانی به صهیونیست‌ها وارد کند.

وی افزود: یک سال پس از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 مقاومت و مردم غزه به برکت پایداری و استواری در برابر رژیم صهیونیستی قد علم کردند. و توانستند رژیم جنایتکار صهیونیستی را سردرگم کرده و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند.

بیشتــر بدانیــد:

پیام پهپادهای «هدهد» به رژیم صهیونیستی چیست؟

جنایات جنگ غزه، چهره زشت و وحشی غرب را بر همگان آشکار کرد

 

محمد صلاح ترکی افزود: همه جبهه های مقاومت در لبنان، یمن و عراق پس از عملیات طوفان الاقصی متحد قیام و از آرمان فلسطین حمایت کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا از قدرت مقاومتی که بعد از 16 مهر در منطقه ظاهر شد و از قدرت ضرباتی که مقاومت به عمق رژیم صهیونیستی از جمله تل آویو، حیفا و تعدادی شهرک در شمال فلسطین اشغالی وارد کرد، شوکه شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 21 مهر 1403 - 19:48:20