پیام پهپادهای «هدهد» به رژیم صهیونیستی چیست؟

جمعه 20 مهر 1403 - 16:0:0
پیام پهپادهای «هدهد» به رژیم صهیونیستی چیست؟

محمد طاهر أنعم مشاور شورای عالی سیاسی یمن و تحلیلگر در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به قدرت پهپادهای «هدهد» حزب الله اظهار کرد: هدهد نماد آمادگی مقاومت اسلامی در لبنان است، اسرائیا با توهم نابودی حزب الله، سید حسن نصر الله را ترور کرد اما مقاومت قوی تر از همیشه به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد طاهر أنعم مشاور شورای عالی سیاسی یمن و تحلیلگر در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: پهپادهای «هدهد» نشان دهنده آمادگی مقاومت اسلامی در لبنان است و آنچه دشمن صهیونیستی تصور می کرد که با ترور رهبران حزب الله می تواند به دست آورد و گمان کرد با ترور رهبران، توانسته ضربات مهلکی بر پیکره حزب الله بزند؛ توهمی بیش نیست. مقاومت دبیر کل خود را ازدست داد اما شکست نخورده است.

وی افزود: در سیستم مقاومت کنترل و تسلط کامل وجود دارد و عملیات در بالاترین کیفیت در حال انجام است. با وجود جنگ، تجاوزات زمینی و هوایی اسرائیل به خاک لبنان  با حمایت شدید آمریکا و غرب، هیچ یک نتواسته است مقاومت را از پای دربیاورد و حزب الله با «هدهد» مراکز حساس نظامی و امنیتی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

بیشتــر بدانیــد:

جنایات جنگ غزه، چهره زشت و وحشی غرب را بر همگان آشکار کرد

پیامدهای تهدید رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله موشکی ایران

 

مشاور شورای عالی سیاسی یمن گفت: فیلم های منتشر شده از «هدهد» پیام مهمی را به همراه دارد اینکه حال مقاومت همچنان خوب است و چشمان تیزبین حزب الله لبنان در حال رصد مکان های نظامی است و اگر بخواهد دکمه هدف گیری را فشار دهد در زمان مناسب این کار را می کند. رژیم صهیونیستی و پایگاه‌ها و مقرهای حساس آن در تیررس آتش مقاومت قرار دارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 20 مهر 1403 - 16:33:48