جنایات جنگ غزه، چهره زشت و وحشی غرب را بر همگان آشکار کرد

پنج شنبه 19 مهر 1403 - 20:0:0
جنایات جنگ غزه، چهره زشت و وحشی غرب را بر همگان آشکار کرد

«توفیق بن رمضان» نویسنده و پژوهشگر امور سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به تلاش وقیحانه غرب برای محو مسأله فلسطین و آرمانش از صحنه روزگار، اظهار کرد: معادلات جنگ و روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی تغییر کرد. غزه به جهانیان نشان داد که غرب، وحشی و جنایتکار است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «توفیق بن رمضان» نویسنده و پژوهشگر امور سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: تلاش‌های وقیخانه غرب برای محو مسأله فلسطین و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قبل از عملیات «طوفان الاقصی» بسیار زیاد بود، اما پس از این عملیات، شرایط، معادلات و افکار جهانیان در مورد افکاری که غرب به آن دیکته می کرد؛ تغییر کرد.

وی افزود: در حالی که رژیم اشغالگر قدس و حامیان جنایتکارش، دم از حقوق بشر و حقوق زنان سر می دهند؛ غزه به یاد جهانیان آورد که غرب یک موجود وحشی و جنایتکار و تاریخی عریض و طویل در استعمارگری ملت ها و سرزمین ها دارد. گواه آن هم این است هر چه در مورد حقوق بشر و زنان و کودکان در گوش جهانیان می خواند، سرودهایی دروغین بیش نیست و بهانه ای است تا به وسلیه آن در امور کشورهای دیگر دخالت کند.

بیشتــر بدانیــد:

پیامدهای تهدید رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله موشکی ایران

رتبه برتر ایران در رده بندی قدرت‌های نظامی و دیپلماتیک

 

این نویسنده و پژوهشگر سیاسی افزود: دولت‌های عربی و صهیونیستی که حامی این رژیم غاصب و پایگاه آن در منطقه هستند؛ به خواسته‌های مردم خود که در همبستگی با مردم فلسطین در غزه و امروز با مردم فلسطین ایستاده‌اند اهمیت نمی دهند. مردم لبنان، مردمانی مظلوم هستند و اگر فرصتی برای آنها فراهم شود، این رژیم به سرعت محو از روزگار خواهد شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 19 مهر 1403 - 20:0:48