رتبه برتر ایران در رده بندی قدرت‌های نظامی و دیپلماتیک

یک شنبه 15 مهر 1403 - 12:0:0

دکتر اسامه دنوره پژوهشگر روابط بین الملل و کارشناس سیاسی از سوریه در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به رتبه برتر ایران در در رده‌بندی قدرت‌های نظامی و روابط دیپلماتیک جهان تصریح کرد سفر وزیر امور خارجه ایران به سوریه و لبنان، پیام اقتدار به منطقه رساند؛ اینکه ایران همواره در شرایط حساس در کنار محور مقاومت باقی می ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر اسامه دنوره پژوهشگر روابط بین الملل و کارشناس سیاسی از سوریه در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: سفر «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران به سوریه و لبنان در این برهه زمانی بسیار مهم است که شاید بتوان آن را پایان مرحله مهمی در منطقه دانست. پیام ایران پیام اقتدارآمیزی بود که به منطقه و در رأس آن به بیروت و سپس دمشق صادر شد. اینکه چنانچه دشمن می پندارد با ترور رهبران و فرماندهان، محور مقاومت را ترس فرا گرفته است؛ نیست. اینها همه توهم محض دشمن است.

وی افزود: این سفر حاوی پیام های متعددی است: اینکه با وجود تهدیدها، جنایت ها و ترورهای این رژِیم جنایتکار نمی تواند عامل بازدارنده ای برای حرکت و ادامه راه مقاومت باشد نه در سطح دیپلماتیک، ونه سیاسی و نه نظامی.

بیشتر بخوانید:

آیا رژیم صهیونیستی می تواند به عملیات «وعده صادق 2» پاسخ دهد؟

تحليلگر عراقي : رژیم اشغالگر به علت حمله ایران یک دوره شکست واقعی را تجربه می کند

موج هایی که رژیم صهیونیستی از طریق مگس های الکترونیکی و رسانه ها به راه انداخته است؛ غالبا در سه بخش است:

- خیانت در بدنه مقاومت اسلامی

- کنار گذاشتن مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان

- وجود اختلاف بین احزاب مقاومت

این پژوهشگر روابط بین الملل گفت: از این رو سفر عراقچی برای رد این همه دروغ و تلاش برای ماهیگیری از آب های آشفته و برای همه کسانی که شایعات کذب منتشر می کنند، تاییدی بر این بود که ایران در صف اول دفاع از لبنان و لبنان قرار دارد. ملت فلسطین و خط مقاومت، با شهادت رهبران نظامی و دیپلماتهایش، بسیار فداکاری کرده است.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 15 مهر 1403 - 10:57:50