آیا رژیم صهیونیستی می تواند به عملیات «وعده صادق 2» پاسخ دهد؟

جمعه 13 مهر 1403 - 16:0:0
آیا رژیم صهیونیستی می تواند به عملیات «وعده صادق 2» پاسخ دهد؟

عبدالعزیز ابوطالب، کارشناس امور سیاسی از یمن، در گفت و گو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با اشاره به دستاوردهای عملیات «وعده صادق 2» و احتمال حماقت دیگری از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات به حق ایرانی در پاسخ به ترور فرماندهان شهید مقاومت بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالعزیز ابوطالب، کارشناس امور سیاسی از یمن، در گفت و گو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: من معتقدم رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ به عملیات وعده صادق 2 است که توسط ایران در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه و برای انتقام روح شهید سید حسن نصرالله و شهید نیل فروشان انجام شد.

محاسبات در مورد ماهیت وحشیگری و تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی نشان می دهد هرچند این رژیم جنایتکار پاسخ به عملیات «وعده صادق 2» را بررسی می کند اما آیا آمریکا و غرب با آن موافقت می کند؟

 

پیام موشک های ایرانی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن چیست؟

تحلیلگر لبنانی: حملات موشکی ایران مرهم زخم فلسطینی هاست

 

وی افزود: محاسبات ایالات متحده آمریکا و غرب این است که آنها می‌ترسند منطقه به سمت جنگی فراگیر که غرب تحمل آن را ندارد، برود. به موازات آن پیامدهای طوفان الاقصی در سطوح اقتصادی و نظامی و استراتژیک همچنان بر غرب ادامه دارد. از طرفی جنگ روسیه و اوکراین هم که مزید بر علت شده است. با همه این درگیری ها غرب تا چه اندازه می تواند به وحشیگیری اسرائیل پاسخ مثبت دهد؟

 این تحلیلگر سیاسی گفت: فکر می‌کنم رژیم صهیونیستی به گونه‌ای پاسخ دهد که فقط بتواند در ظاهر آبروی خود را حفظ کند، زیرا از پا افتاده است و عملیات مجاهدین حزب‌الله در جنوب لبنان ضد صهیونیست‌ها به درگیری با غزه اضافه شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 13 مهر 1403 - 13:14:35