در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

تحلیلگر لبنانی: حملات موشکی ایران مرهم زخم فلسطینی هاست

چهار شنبه 11 مهر 1403 - 15:27:34

«رضوان قاسم» ، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به عملیات وعده صادق 2 و تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران گفت: حملات موشکی ایران مرهم زخم مردم مظلوم فلسطین است.

ویژه ‌- الکوثر:  «رضوان قاسم» در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه » شبکه الکوثر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس، پرچم اسلام را برافراشت و درمسیرعدالت خواهی و حمایت از مظلومان جهان،  شمشیر حیدرکرار بدست گرفت.
قاسم افزود: پس از این همه جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و بشریت ، دیشب موشک های ایرانی به قلب تل آویو اصابت کرد و این موضوع نه تنها مردم ایران را خوشحال کرد بلکه باعث خوشحالی مردم آزاده سراسر جهان شد.
این کارشناس لبنانی در ادامه گفت: جنایتکاران فکر می کردند که ایران از خون خواهی شهدای ترور حاج اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله عقب نشینی کرده اما ایران  قاطعانه حرف می زند و اجازه می دهد دنیا شهادت دهد که غده سرطانی  اسرائیل باید از منطقه حذف شود.
وی افزود : عملیات موشکی وعده صادق 2 و ضربه ای که ایران به رژیم صهیونیستی زد تاوان اشک کودکان و زنان و خون های پاکی بود که این رژیم سفاک بر زمین ریخته است. 
این کارشناس لبنانی در پایان تاکید کرد: موشک های پیشرفته ایران مرهم زخم های فلسطینی ها است و رژیم صهیونیستی باید طعم عذاب را بچشد همانطور که در حق غیرنظامیان بی عدالتی می کند و این رژیم اشغالگر بداند ایران همیشه حاضر و قدرتمند است و هرگز از آرمان های خود عقب نشینی نمی کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 11 مهر 1403 - 15:18:13