پیام موشک های ایرانی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن چیست؟

پنج شنبه 12 مهر 1403 - 14:0:0
پیام موشک های ایرانی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن چیست؟

محمد غروی، مدیر مرکز رسانه ای نسل جدید در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به عملیات «وعده صادق 2» دارای پیام هایی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن است؛ از جمله اینکه ایران با کسی شوخی ندارد و رژیم صهیونیستی و حامیانش نمی توانند منکر قدرت موشکی ایران شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد غروی، مدیر مرکز رسانه ای نسل جدید در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: عملیات «وعده صادق 2» که توسط جمهوری اسلامی ایران در خاک اسرائیل انجام شد، حاوی مجموعه ای از پیام های انبوه بود که می توانیم آن ها را پیام های مافوق صوت بنامیم، آتش موشک ها نه تنها به فلسطین اشغالی رسیده بود؛ بلکه به حامیان این رژیم و پدر معنوی و مادی آن، یعنی ایالات متحده آمریکا، در کاخ سفید رسید. آنها خود اعلام کردند: ایران با کسی شوخی نمی کند و هیچ کس نمی تواند منکر صدها موشکی شود که به دقت بر سر اهداف خود فرود آمد.

غروی افزود: واضح است که ایالات متحده آمریکا آنطور که ادعا و می گوید به دنبال جنگ نیست؛ زیرا استراتژی آمریکا در منطقه، خود را در طول در طول سنوات گذشته آن را یک بازنده کرده است. خواه جنگ در افغانستان، عراق یا دیگر کشورها. پس عاقلانه نیست که خود را دوباره غرق این منطقه کند به ویژه زمانی که دو غول یک چین و روسیه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: معتقدم آمریکا در زمینه ذهنی و استراتژیک خود می‌داند که وارد شدن به هر جنگی در منطقه عواقب ناگواری برای اسرائیلی‌ها و به‌ویژه آمریکایی‌ها در پی خواهد داشت، اما متأسفانه به این پیامدها و عواقب سخت آن توجهی نمی‌کنند. آمریکا در اشتباهی سخت به سر می برد که گمان می کند با حمایت مسلحانه از این رژیم جعلی می تواند بر مردم منطقه غلبه کند، و آن را از خطر حفظ کند.

مدیر مرکز رسانه نسل جدید افزود: از دیگر پیام‌های موشکی ایران این است که برای اولین بار در تاریخ است که موشک‌هایی با این ابعاد، کیفیت و سرعتی که به اهداف خود در خاک فلسطین اشغالی می‌رسند، بدوناینکه مورد اصابت قرار می‌گیرند. و یا اسرائیلی ها یا هر یک از متحدانشان بتوانند آن را ساقط کنند؛ موشک های ایرانی اسرائیل را شخم زدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 12 مهر 1403 - 12:26:48