در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

تحليلگر عراقي : رژیم اشغالگر به علت حمله ایران یک دوره شکست واقعی را تجربه می کند

شنبه 14 مهر 1403 - 14:43:31

کارشناس مسائل سياسي از عراق تاکيد کرد: عملیات "وعده صادق 2" نشان داد عمليات موشکي ايران ضد رژيم صهيونيستي به شدت موفق بوده و تهران به اهداف خود رسیده است.

ویژه‌ - الکوثر: «قاسم الغراوی» ، تحلیلگر و نويسنده در گفتگو با برنامه «قضيه ساخنه» شبکه الکوثر تصريح کرد: بنیامین نتانیاهو با سخنراني در واکنش به عمليات موشکي ايران سعي داشت  دستاوردهاي عملیات "وعده صادق 2"  را ناچيز نشان دهد اما ايران  کاملا به اهداف خود رسیده و اين عمليات موفق بوده است.
الغراوی افزود: ایران با ضربه زدن به رژیم صهیونیستی قدرت و اعتماد به نفس خود را به نمایش گذاشت و به رویارویی بعد اخلاقی و راهبردی بخشید.
وي گفت: رژیم اشغالگر تلاش می کند  جبهه جنگ را به خاک لبنان بکشاند اما عمليات وعده صادق 2 نشان داد محور مقاومت يکپارچه عمل مي کند و در کنار حزب الله خواهد بود.
اين کارشناس عراقي بااشاره به اينکه رزمندگان حزب الله تلفات سنگيني به نيروهاي اشغالگر در بدو ورودبه خاک لبنان وارد کردند، گفت: قدرت بازدارندگی ایران اعتماد به نفس را به مقاومت بازگرداند.
وي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران هشدارداده در صورت ادامه حملات رژيم صهيونيستي تمام زیرساخت های آن را هدف قرار داد، تاکيد کرد: دشمن صهيونيستي دوران عقب نشینی واقعی را تجربه می کند و قطعا درصورت حمله اسرائيل، تمام زير ساختهاي رژيم اشغالگر از جمله فرودگاه ها و نيروگاه ها نابود مي شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 14 مهر 1403 - 12:12:3