پیامدهای تهدید رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله موشکی ایران

چهار شنبه 18 مهر 1403 - 17:0:0
 پیامدهای تهدید رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله موشکی ایران

جلال چراغی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به پیامدهای تهدید رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله موشکی ایران، گفت: عملیات «وعده صادق 2» رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جلال چراغی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: اگر  رژیم صهیونیستی مرتکب حماقتی دیگر شود، زیر پای موشک‌های ایران نابود خواهد شد.

وی افزود: پس از پاسخ ایران در عملیات «وعده صادق 2» که مهمترین پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را منهدم کرد، رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی و تشویش شده است.

بیشتــر بدانیــد:

رتبه برتر ایران در رده بندی قدرت‌های نظامی و دیپلماتیک

آیا رژیم صهیونیستی می تواند به عملیات «وعده صادق 2» پاسخ دهد؟

ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات اعلام کرد که به پایگاه ها و زیرساخت های نظامی و حیاتی جمهوری اسلامی ایران حمله خواهد کرد، اما یک هفته گذشته و رژیم صهیونیستی همچنان آن تهدیدات را مطرح می کند که ممکن است چنین باشد و چنان باشد. اینکه این مسأله چقدر جدی است، زمان مشخص خواهد کرد؛ اما نکته مهم این است که اگر عملیات تهاجمی و یا حماقت دیگری علیه ایران صورت گیرد، پاسخ گسترده‌ای در سطح منطقه و بین‌المللی خواهد داشت.

این روزنامه‌نگار و پژوهشگر سیاسی افزود: ایران به اهداف بسیار حیاتی درون این رژیم ضربه زده و در صورت حماقت اسرائیل خواهد زد. این همان چیزی است که در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر آن تاکید شده است، اگر رژیم صهیونیستی به خاک ایران تجاوز کند، زیر موشک های ایرانی نابود خواهد شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


چهار شنبه 18 مهر 1403 - 16:37:4