حماقت بزرگ رژیم صهیونیستی در زمان بندی انفجار پیجرها

جمعه 30 شهریور 1403 - 18:0:0
حماقت بزرگ رژیم صهیونیستی در زمان بندی انفجار پیجرها

دکتر عمادالدین حمرونی، استاد جغرافیای سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر، خوانشی دیگر از تازه ترین اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در لبنان ارائه کرد و گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر دچار حماقتی بزرگ شد؛ این بار در زمان بندی انفجار پیجرها.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر عمادالدین حمرونی، استاد جغرافیای سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر، گفت: اقدام جنایتکارانه دشمن صهیونیستی در لبنان، حماقتی دیگر از نتنیاهو بود. حماقتی که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از آن به عنوان یک کشتار بزرگ یاد کرد. این جنایت بزرگ امنیتی و فناوری که مورد توجه جهان قرار گرفت؛ شاید برای دشمن به عنوان یک پیروزی تاکتیکی به شمار رود، اما قدرت ندارد بازدارندگی و رعب و وحشت را در میان جبهه مقاومت ایجاد کند.

وی افزود: محور مقاومت اسلامی و حامیانش همطراز با محور حمایتی غرب مانند آلمان و فرانسه از رژیم صهیونیستی است. امروز در مرحله جدیدی از درگیری مقاومت اسلامی با محور شرارت صهیونیستی- آمریکایی قرار داریم، جبهه حامی فلسطین از صنعا تا تهران با ابعاد راهبردی جدید در مقابل این محور شرارت ایستاده است.

این استاد جغرافیای سیاسی تأکید کرد: با وجود اینکه عملیات انفجار پیجرها، گسترده بود و از سلاح فناوری جدید برای ضربه زدن به محیط و بدن مقاومت استفاده شد، اما رژیم صهیونیستی در زمان بندی عملیات دچار حماقت بزرگ شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 30 شهریور 1403 - 16:23:3