آیا تهدیدات صهیونیست ها علیه لبنان بازدارنده است؟

جمعه 23 شهریور 1403 - 21:0:0
آیا تهدیدات صهیونیست ها علیه لبنان بازدارنده است؟

یوسف هزیمه، نویسنده و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به تهدیدات صهیونیستی علیه جنوب لبنان بر این نکته تأکید کرد: به نظر می رسد تهدید صهیونیست ها علیه لبنان نمایشی است؛ حزب الله لبنان از این تهدیدات بسیار به خود دیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یوسف هزیمه، نویسنده و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: از ابتدای جنگ غزه، تهدیدات صهیونیست ها علیه لبنان آغاز شد و اگر این تهدیدات را مرور کنیم، این تهدیدها هر روز از صدها فراتر می رود، سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو همیشه تهدید کرده اند: که این جنگی بی نظیر جنگ علیه مقاومت در جنوب لبنان است؛ از طرفی دیگر آموس هوکشتاین، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار رفع تنش «فوری» در مرزهای اسرائیل و لبنان می شود.

وی افزود: همه اینها در چارچوبی صرفاً نمایشی صورت می گیرد، چه دلیل دارد از یک سو، اسراییلی ها تهدید کنند و از طرفی دیگر آموس هوکشتاین برای مهار جنگ به لبنان می آید؛ آیا این جز نمایشی بودن همه ادعاهای سران صهیونیست است؟!

این نویسنده سیاسی گفت: من تهدیدات صهیونیستی را بیشتر برای افزایش روحیه در میان مردم اسرائیل می دانم؛ ارتش اشغالگر خوب آگاه است که ورود به جنگی دیگر به معنای یک ماجراجویی جدید با شکست همه جانبه است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 23 شهریور 1403 - 17:23:22