کارشناس لبنانی: پیش‌نویس امریکا برای آتش‌بس در غزه، صرفا تلف کردن زمان است

چهار شنبه 14 شهریور 1403 - 21:0:0
کارشناس لبنانی: پیش‌نویس امریکا برای آتش‌بس در غزه، صرفا تلف کردن زمان است

محمد غروی، کارشناس لبنانی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به نمایشی ودروغی بودن پیش‌نویس امریکا برای آتش‌بس در غزه اظهار کرد: آمریکا در حمایت از اسرائیل، از اعمال آتش بس در غزه طفره می رود تا رژیم اشغالگر قدس به کشتار و خونریزی بیشتری ادامه دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد غروی، کارشناس لبنانی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: پیش نویس پیشنهادی آمریکا دروغی بیش نیست و صرفا برای گذراندن زمان است. پیش نویس پیشنهاد آمریکا برای توقف تجاوز به غزه و در حقیقت در واکنش به عملکرد گروه های مقاومت اسلامی حامی غزه است.

وی گفت: دولت آمریکا طفره می رود و سعی می کند تا وقت بیشتری تلف کند. در حقیقت آمریکا فرصت بیشتری در اختیار اسرائیل و نتانیاهو قرار می دهد تا بتوانند کشتار و خونریزی و نسل کشی بیشتری را مرتکب شوند. این در حالی است که بایدن از پنج زندانی اسرائیلی امریکایی خجالت می کشد و مراتب اظهار همدردی خود را به خانواده آنان نشان می دهد.

غروی افزود: صحبت های بایدن مبنی بر ارائه پیش نویس پیشنهادی جدید به اسرائیلی ها و جناح های مقاومت در غزه دروغ محض است، آنها برای کشتار اسرائیل، زمان می خرند و رئیس جمهور آمریکا نیز دروغگو و در برابر نتانیاهو ضعیف است و شهامت ندارد به او بگوید: "کشتن بس است و باید آتش بس را بپذیری."


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 14 شهریور 1403 - 21:7:16