حالت شرم‌آور و غیر عادی اعراب در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی

جمعه 9 شهریور 1403 - 16:0:0
حالت شرم‌آور و غیر عادی اعراب در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به ترور «محمد جابر ابوشجاع» فرمانده ارشد جهاد اسلامی در کرانه باختری اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی و ترور فرماندهان ارشد مقاومت به دلیل رخوت و حالت غیرعادی و شرم‌آور اعراب و جامعه بین المللی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران  در برنامه «قضیه ساخنه» گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در  سایه سکوت شرم‌آور بین‌المللی اتفاق می افتد. محمد جابر ملقب به "ابو شجاع"، فرمانده گردان طولکرم در شمال کرانه باختری بود که سرانجام پس از آنکه بارها هدف سوءقصد رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، در حملات نظامیان این رژیم در طولکرم به شهادت رسید.

ابوشریف افزود: متأسفانه جوامع بین المللی از دیدن جنایت رژیم صهیونیستی کور و از شنیدن آن کر هستند. حملات جنایتکارانه و ویرانگر اسرائیل در  کرانه باختری و نوار غزه، نبض حیات و زندگی را از مردم این مناطق گرفته است. و همه این نسل کشی ها و کشتارها در حمایت کامل جوامع بین المللی از اسرائیل است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: جنایات و حملات شهرک نشینان رژیم صهیونیستی که با هدف کنترل مسجد الاقصی و ساخت کنیسه در آن اتفاق می افتد؛ همه و همه با حمایت غرب و آمریکا و سازمان های بین المللی صورت می گیرد . این وضعیت بغرنجی است که برای اعراب جز شرمساری و سرافکندگی و خجالت چیزی به ارمغان نمی آورد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 9 شهریور 1403 - 15:15:35