سورپرایز محور مقاومت برای رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 11 مرداد 1403 - 17:0:0
سورپرایز محور مقاومت برای رژیم صهیونیستی

دکتر یوسف الحاضری، کارشناس وپژوهشگر مسائل سیاسی، در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به واکنش جبهه‌های مختلف مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص رهبران مقاومت به ویژه ترور فرمانده مجاهد اسماعیل هنیه تظهار کرد: در روزهای آینده شاهد سورپرایزهای فراوان محور مقاومت برای اسرائیل هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر یوسف الحاضری، کارشناس وپژوهشگر مسائل سیاسی، در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: پاسخ محور مقاومت در حوزه های مقاومت اسلامی لبنان وعراق و یمن و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 دکتر الحاضری افزود: این بار پاسخ به جنایات رژیم وحشی صهیونیستی با گذشته تفاوت دارد، این بار گسترده تر و قوی تر در قالب پاسخ مجموعه ای جامع و یکپارچه در همه جبهه های مقاومت خواهد بود.

این نویسنده سیاسی اینگونه ادامه داد: نتانیاهو با ترور رهبر شهید اسماعیل هنیه می‌خواست اعتماد جامعه اسرائیل را را به خود بازگرداند. اینکه رژیم صهیونیستی همچنان قوی است. در این توهم به سر می برد که سبب رعب و وحشت در محور مقاومت به ویژه فلسطینیان می شود. اما بداند مقاومت و حامیان بی شک برای روزهای آینده اسرائیل سورپرایزهای فراوان دارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 11 مرداد 1403 - 12:25:12