آیا نتانیاهو در واشنگتن، به دنبال توجیه شکست های متعدد اسرائیل است؟

جمعه 5 مرداد 1403 - 20:0:0
آیا نتانیاهو در واشنگتن، به دنبال توجیه شکست های متعدد اسرائیل است؟

«تحسین حلبی» کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به سفر اخیر نتانیاهو به واشنگتن و شکست های سیاسی متعدد وی گفت: نتنیاهو خوب می داند حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي ادامه دارد و در سفر احیرش به واشنگتن در پی رایزنی با مقامات آمریکایی برای سرپوش گذاشتن به شکست هایش است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «تحسین حلبی» کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: نتانياهو مي داند كه حمايت همه جانیه آمريكا از رژيم صهيونيستي است که به او جسارت نسل کشی هرچه بیشتر فلسطینیان را داده است. این موضع راهبردي آمريكا به گونه ای است که قلب منطقه یعنی فلسطین اشغالی، باید تحت نظر و حمایت آن باشد.

این تحليلگر افزود: اگر حمايت مادی و معنوی آمريكا از اسرائیل و عادی سازی روابط با اسرائیل نبود، امروز جهان اسلام و عرب می توانست در اين منطقه عليه اين رژیم غاصب متحد شده و پايگاه هاي آمريكايي در منطقه كه حافظ منافع آمريكا و اسرائيل هستند را هدف قرار دهد.

وی گفت: نتانیاهو امروز تصمیم گرفت در تمام سخنرانی خود در کنگره آمریکا مثل همیشه پر از کذب و دروغ باشد، بلکه فراتر از آن به شکلی تحریک آمیزی مقاومت را مسبب جنگ در منطقه خواند. حالا اوست که صدای قربانیان شده است!!!


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 5 مرداد 1403 - 17:1:46