مقام انصارالله یمن : آماده مقابله با حملات رژیم صهیونیستی هستیم

شنبه 30 تیر 1403 - 14:17:2
مقام انصارالله یمن : آماده مقابله با حملات رژیم صهیونیستی هستیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به حمله پهپادی به تل آویو اعلام کرد: هدف عملیات نظامی ما علیه رژیم اشغالگر اسرائیل توقف کشتار جمعی در غزه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» با بیان اینکه حمله پهپاد یافا به قلب رژیم صهیونیستی  پیامی برای آمریکا و متحدانش است، تاکید کرد: ما آماده همه سناریوها و پاسخ دادن به هر گونه حمله رژیم صهیونیستی هستیم.
« فهمی الیوسفی»، معاون وزیر اطلاعات در دولت صنعا نیز تاکید کرد: افزایش حملات یمن با هدف قرار دادن تل‌آویو «تشدید ویژه» است که منجر به شکست نظامی اسرائیل می‌شود. تشدید تنش امروز پیامی به ناتو است مبنی بر اینکه صنعا در مقابل کشتارهای دشمن در نوار غزه بیکار نخواهد ماند.
وی ادامه داد: یمن با هدف قرار دادن نماد تصمیم‌گیری در تل‌آویو به سمت عمق اسرائیل پیش می‌رود و صنعا به این ترتیب اسرائیل را در هم خواهد کوبید.
پیش از این نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و پاسخ به جنایات و نسل‌کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در حق مردم غزه، هدفی مهم را در منطقه اشغالی یافا یا همان تل آویو مورد حمله قرار داده است. این حمله با پهپادی جدید به اسم "یافا" انجام شده که قادر به دور زدن سامانه‌های رهگیری دشمن است و توسط رادارها نیز قابل شناسایی نیست و این عملیات کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است.
نیروهای مسلح یمن در ادامه این بیانیه منطقه اشغالی یافا را به عنوان منطقه‌ای غیر امن و جزو اهداف اصلی خود اعلام کرد و گفت ما بر هدف قرار دادن جبهه داخلی دشمن و عمق اراضی اشغالی متمرکز خواهیم شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 30 تیر 1403 - 14:16:57