مقابله حق و باطل در کلام سرور و سالار شهیدان

پنج شنبه 21 تیر 1403 - 19:0:0
مقابله حق و باطل در کلام سرور و سالار شهیدان

دکتر زمان الکنانی پژوهشگر و استاد دانشگاه در برنامه «مفاهیم کربلائیه» از شبکه الکوثر با اشاره به تقابل حق و باطل در عاشورا اظهار کرد: اگر حوادث و رخدادهای واقعه عاشورا در زندگی امروزمان ساری و جاری نکنیم، نمی توانیم مدعی باشیم که از پیروان مکتب حسینی و آموزه های امام حسین علیه السلام هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر زمان الکنانی پژوهشگر و استاد دانشگاه در برنامه «مفاهیم کربلائیه» از شبکه الکوثر گفت: اگر امروز با همه حوادث و فداکاری هایی که رخ داده نتوانیم واقعیت خود را اصلاح کنیم، نمی توانیم مدعی تعلق به این مکتب حسینی و آموزه های امام حسین علیه السلام باشیم.

دکتر زمان الکنانی ادامه داد: عواملی که منجر به این همه فداکاری و خون هایی که بر زمین کربلا ریخته شد، برای مقابله با خطاهایی بود که امت اسلامی را نابودمی کرد.

دکتر زمان الکنانی افزود: امام حسین علیه السلام با آگاهی کامل و با بصیرت عمیق نسبت به گستره خطراتی که گریبانگیر مسلمانان و امت اسلامی بود، واقعه عاشورا را رقم زد تا ناجی امت جدش رسول الله ص باشد.

خطراتی که امام حسین علیه السلام با آن مواجه بود، امت بزرگ اسلام امروز نیز -در قضیه فلسطین- تجربه می کند، امت اسلامی از همه اقشار با اقتدا به سرور و سالار شهیدان خضرت امام حسین علیه السلام باید قدمی در دفاع از حق و نابودی باطل داشته باشد.

 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 21 تیر 1403 - 18:33:47