ایران از ابتدای انقلاب اسلامی حامی اصلی مسأله فلسطین بوده و هست

شنبه 16 تیر 1403 - 15:30:0
ایران از ابتدای انقلاب اسلامی حامی اصلی مسأله فلسطین بوده و هست

دکتر جبار شجاعی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به موضع ثابت ایران در حمایت از آرمان فلسطین ا]ار کرد: ایران در زمان هر رئیس جمهوری خواه اصولگرا و یا اصلاح طلب، حامی مردم فلسطین بوده و هست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر جبار شجاعی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: ایران در ط.ل 45 سال عمر با شکوخ خود از آغاز انقلاب اسلامی، حامی مردم و آرمان فلسطین بوده است.

ایران احزاب و نهضت های مختلفی را در طول این 4 دهه به خود دیده است. و از ریاست جمهوری های متعددی گذر کرده اما موضع حکومت جمهوری اسلامی ایران در قبال حمایت از آرمان های فلسطین و مقدسات اسلامی ثابت مانده و هنوز تغییر نکرده است.

دکتر شجاعی افزود: جمهوری اسلامی همواره با تمام موازین خود، رژیم صهیونیستی و سیاست های آمریکا و غرب را زیر پا می گذارد تا اینکه پیام صلح خود را روشن و شفاف به همه دنیا برساند.

شجاعی گفت: رئیس جمهور جدید کشور بر اساس قانون اساسی و مرجعیت ایران و مردم ایران باید از مظلومان از جمله مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 16 تیر 1403 - 15:47:12