حمله موشکی ایران ضربه بزرگی به پروژه عادی سازی بود

شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 14:0:0

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد: عملیات های «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» شکنندگی و ضعف رژیم صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرد.

ویژه - الکوثر دکتر«احمد الزین» ، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی متحمل شکست امنیتی - استراتژیکی بزرگی  شد و گروه های مقاومت فلسطین توانستند صهیونیست ها را خسته و تحقیر کنند.
الزین اضافه کرد: پس ازعملیات «وعده صادق»  وهجوم گسترده موشک های  ایران به سرزمین های اشغالی نیز، شکنندگی و ضعف رژیم صهیونیستی  برملا و ثابت  شد رژیم  اشغالگر اسرائیل قادر به محافظت از خود نیست و در همین راستا تل آویو سراسیمه  ازایالات متحده، کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی  برای مقابله با موشک های ایران کمک گرفت.
وی ادامه داد: حمله موشکی ایران باعث تخریب پایگاه‌های نظامی اشغالگران شد، حال چگونه این رژیم شکننده می‌تواند با  قراردادهایی چون عادی سازی روابط از کشورهای عربی و منافع آنها محافظت کند؟!
این پژوهشگر سیاسی در پایان با بیان اینکه  جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار محور مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی بوده است ، تاکید کرد: اکنون رژیم  اشغالگر قدس در دفاع از خود ناتوان و به باری سنگین بر دوش  ایالات متحده و کشورهای غربی تبدیل شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 11:21:58