وحشت اسرائیل از حمله تلافی‌جویانه ایران در روز جهانی قدس

جمعه 17 فروردین 1403 - 18:0:0
وحشت اسرائیل از حمله تلافی‌جویانه ایران در  روز جهانی قدس

 رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ ایران به حمله تروریستی علیه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، در وضعیت اضطرای و نگرانی به‌سر می‌برد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های عبری گزارش کردند که رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) همزمان با روز جهانی قدس، از بیم حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله لبنان، وضعیت هشدار را به اوج خود رسانده است.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که ایران اگرچه هنوز یک پهپاد هم در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود ارسال نکرده ، اما در جنگ روانی دستاوردی را رقم زده است.

این روزنامه در گزارشی به قلم «یوسی یهوشع» تحلیلگر امور نظامی خود فاش کرد که فضای ترس و وحشت بر اراضی اشغالی حاکم است، زیرا «اسرائیلی‌ها سردرگم هستند که آیا ابتدا باید به شبکه‌های مواد غذایی حمله کنند یا دستگاه‌های خودپرداز.»

این تحلیلگر اسرائیلی با اشاره به شتاب شهرک‌نشینان برای خرید ژنراتور از ترس قطعی برق برای دوره های طولانی در صورت گسترش جنگ، افزود: «فروشندگان ژنراتور سود خوبی به جیب می‌زنند.»

این روزنامه درباره ترس و واهمه شهرک‌نشینان افزود: آن‌ها شروع به اعمال فشار به مقامات محلی برای باز کردن پناهگاه‌ها کرده‌اند. این روزنامه همچنین تاکید می‌کند که تهران در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود نظاره‌گر و بی‌تفاوت نخواهد ماند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 17 فروردین 1403 - 16:35:31

دسته بندی :