مزارشریف میزبان دومین همایش «صدای پای بهار»

سه شنبه 22 اسفند 1402 - 19:39:9
مزارشریف میزبان دومین همایش «صدای پای بهار»

دومین همایش «صدای پای بهار» به مناسبت بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی همزمان با فرارسیدن بهار و سال نو در کتابخانه فردوسی مزارشریف برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا)، سید سکندر حسینی بامداد مسوول کتابخانه عمومی فردوسی شهر مزارشریف در رابطه با برگزاری این همایش گفت: دومین همایش «صدای پای بهار» به مناسبت بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی همزمان با فرارسیدن بهار و سال نو در سالن این کتابخانه برگزار شده است.

وی افزود: از حدود یک ماه قبل فراخوان پذیرش مقالات علمی، ادبی و پژوهشی منتشر شد که مورد استقبال شاعران، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و مدارس، دانشجویان و شخصیت‌های ادبی قرار گرفت و پس از ارسال مقالات به دبیران این همایش در پایان به برگزیدگان منتخب لوح تقدیر اهداء گردید.

همچنین، شماری از شرکت‌کنندگان در این در همایش اظهار داشتند: برگزاری چنین برنامه‌هایی برای رشد استعدادها و معرفی شخصیت‌های ادبی و علمی موثر بوده و نیاز است که نخبگان، شاعران، شخصیت‌های علمی و ادبی به مردم از جمله جوانان معرفی شوند.

این همایش توسط کتابخانه عمومی فردوسی شهر مزارشریف، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و انجمن نویسندگان ولایت بلخ برگزار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 22 اسفند 1402 - 19:39:5

دسته بندی :