دکتر مصطفی یوسف اللداوی: مقاومت فلسطین در مذاکرات، صاحب نظر و در عرصه میدان قدرتمند است

شنبه 21 بهمن 1402 - 22:0:0
دکتر مصطفی یوسف اللداوی: مقاومت فلسطین در مذاکرات، صاحب نظر و در عرصه میدان قدرتمند است

دکتر مصطفی یوسف اللداوی محقق و تحلیلگر سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» در مورد رایزنی‌ هیأت حماس در قاهره درباره آتش‌بس اظهار کرد: مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که برای تکمیل مذاکرات آتش بس با اسرائیل به قاهره سفر کرده است؛ ددر مذاکرات صاحب نظر و در عرصه میدان قدرتمند و پیشرو است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر مصطفی یوسف اللداوي، پژوهشگر سیاسی در برنامه فلسطین الصمود گفت: مقاومت فلسطین در عرصه میدانی قدرتمند است؛ قدرت تصمیم گیری دارد؛ در نبرد غزه، ابتکار عمل را در دست دارد؛ خسارات زیادی به دشمن اسرائیلی وارد و او را ناامید ساخته، رژیم صهیونیستی قادر به دستیابی به اهداف خود نیست، پس مقاومت در مذاکرات صاحب نظر و قدرتند حاضر شده است.

وی افزود: مقاومت فلسطین در عرصه میدان نیز، استوارو هوشیار است. اسرائیلی که نمی تواند در مذاکرات و توافق و آتش بس مثمر ثمر باشد، پس در عرصه میدانی  نیز نمی تواند به اهداف خود دست یابد.

دکتر مصطفی یوسف اللیداوی ادامه داد: مقاومت فلسطین از ابتدا اعلام کرد که زیر فشار آتش مذاکره نخواهد کرد و چیزی کمتر از خروج کامل اسرائیل از نوار غزه و پایان جنگ را نمی پذیرد. جنبش مقاومت حماس تاکنون بر مواضع خود پافشاری کرده است؛ لذا هر گونه پیشنهاد برای آتش بس باید تحت نظارت بین المللی باشد نه  تحت کنترل آمریکایی ها که خود شریک تجاوز، کشتار و نسل کشی در غزه هستند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 21 بهمن 1402 - 22:36:58

دسته بندی :