نیروهای مسلح یمن از پس آمریکا در دریای سرخ برمی آیند

شنبه 7 بهمن 1402 - 18:0:0
نیروهای مسلح یمن از پس آمریکا در دریای سرخ برمی آیند

اثیر الشرع، نویسنده و پژوهشگر مسائل سیاسی از بغداد، درباره قدرت و توانایی نیروهای مسلح یمن در مقابله با ایالات متحده آمریکا در برنامه «فلسطین الصمود» اظهار کرد: ارتش یمن کنترل کامل منطقه دریای سرخ در دست دارد و می تواند متجاوزان امریکایی و انگلیسی را شکست دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اثیر الشرع در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود» گفت: در واقع نیروهای مسلح یمن این توانایی را دارند که منطقه دریای سرخ را به میدان نبرد برای خود تبدیل کنند و این منطقه را به منطقه ای نیمه کنترل و شاید کاملاً کنترل شده تبدیل کنند زیرا هیچ کشتی بدون مجوز از آن نمی تواند از این منطقه عبور کند. کشتی های رژیم صهیونیستی و آنانی که قصد رساندن کالا به اسرائیل را دارند؛ بلافاصله بمباران می شوند.

این نویسنده عراقی اضافه کرد: نیروهای مسلح یمن توانایی و قدرت مقابله با آمریکا را دارند و امروز اوضاع دریای سرخ با همه محاسبات و همه واکنش ها تحت کنترل است. سایت های موجود در یمن بهترین گواه بر این موضوع است، یمنی ها به خوبی می دانند که چه می کنند و اوضاع داخل یمن و خارج یمن را در اختیار آنهاست و این توانایی را دارند که متجاوزان آمریکایی و انگلیسی را شکست دهند و آنها را مجبور کنند همه شروط گروه های مقاومت در منطقه را بپذیرید.

این کارشناس افزود:یمن شعار خود مبنی بر حمایت از غزه را مطرح کرد، واین ایالات متحده آمریکا است که از تنش با ارتش یمن هراس دارد زیرا اگر چاه های نفت در منطقه مورد حمله قرار گیرد، قیمت نفت در سطح جهانی افزایش خواهد یافت و این به نفع کشورهای جهان نخواهد بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 7 بهمن 1402 - 18:24:45