پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه درباره شهادت العاروری

یک شنبه 17 دی 1402 - 16:15:32
پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه درباره شهادت العاروری

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با ارسال پیامی خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت صالح العاروری معاون وی را در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیروت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار قاآنی در این پیام ضمن اعلام تبریک و تسلیت سپاه پاسداران به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و دیگر گرو‌های فلسطینی در پی شهادت شیخ صالح العاروری، تاکید کرد: دشمن و صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترور رهبران مقاومت از شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری بکاهند.

وی افزود: شهید العاروری در حالی به شهادت رسید که عرصه بر دشمن در کرانه باختری تنگ شده است. این برادر شهید در کارنامه درخشان خود طوفان الاقصی، انتفاضه اول و دوم و انتفاضه قدس را دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به شکست‌های میدانی رژیم صهیونیستی در فلسطین ادامه داد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.

شایان ذکر است دوشنبه شب 12 دی ماه آپارتمان محل استقرار چند تن از رهبران و فرماندهان حماس در  جنوب بیروت لبنان با 3 موشک پهپاد اسرائیلی مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن 7 نفر شهید و حدود 18 نفر زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 17 دی 1402 - 16:15:24