بمباران مقر شبکه «فلسطین الیوم» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی

یک شنبه 3 دی 1402 - 7:0:0
بمباران مقر شبکه «فلسطین الیوم» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی

در جریان حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که پیش از این به صورت تعمدی مراکز درمانی، مساجد، مدرسه‌ها و خبرنگاران را هدف قرار داده بود این بار ساختمان شبکه فلسطین الیوم بمباران شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس در واکنش به این حمله تأکید کرد: بمباران مقر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزه یک تجاوز تعمدی و نه گذرا و غیرعمد به شمار می‌رود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق این حمله‌ها صدای حقیقت را در جنگ غزه خاموش کند. این در حالی است که شبکه فلسطین الیوم همواره به تعهدات اخلاقی و حرفه‌ای خود در انتقال اخبار مربوط به نوار غزه عمل کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌های فلسطینیان را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند. در همین حال توپخانه‌‌های ارتش صهیونیستی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را گلوله باران کردند.

رسانه‌ها از انتقال تعدادی شهید و مجروح به بیمارستان شهدای الاقصی در نتیجه بمباران چند خانه در شهر دیر البلح خبر دادند. از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح را به شدت بمباران کردند.

جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی را در خان یونس در جنوب نوار غزه و نیز بار دیگر اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

منابع خبری همچنین از بمباران ساختمانی مسکونی در اطراف مسجد احسان در اردوگاه النصیرات خبردادند.

در همین حال دو فلسطینی در بمباران دیر البلح و ۱۸ فلسطینی دیگر بر اثر بمباران‌های اخیر در اردوگاه النصیرات به شهادت رسیدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 2 دی 1402 - 18:45:35

دسته بندی :