ویژه برنامه های شبکه الکوثر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم

دو شنبه 27 آذر 1402 - 12:26:41
ویژه برنامه های شبکه الکوثر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم

گروه های برنامه ساز شبکه الکوثر به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس از دو هفته قبل پخش ویژه برنامه های خود را آغاز می کنند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  گروه اجتماعی شبکه الکوثر شش برنامه  خلیه حب ( خانواده)  منتهی به سالگرد شهادت سردار سلیمانی را با موضوع شهید سلیمانی از نگاه خانواده شهدا پخش می کند.
همچنین دو قسمت ویژه برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) برای روز چهارشنبه 13 و پنجشنبه 14 دیماه با محوریت  " سبک زندگی مقاومت با نگاه به شخصیت حاج قاسم و ابومهدی " روی آنتن می رود.
در گروه سیاسی شبکه الکوثر نیز یک برنامه 45 دقیقه ای با عنوان رائد المقاومة با موضوع شهید سلیمانی و محور مقاومت پخش می شود.
همچنین در 2 برنامه فلسطین الصمود به تبیین و تشریح معادلات جهانی و منطقه ای پس از شهادت حاج قاسم و تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر معادلات منطقه ای و بین المللی پرداخته می شود.
 در2 برنامه الوجه الاخر گروه معارف هم  به موضوع "نقش حاج قاسم در تبیین، ترویج و تعمیق فرهنگ و سبک زندگی مقاومت"  اشاره شود.
 چند برنامه مستند هم از جمله شهید القدس در سه قسمت، جمال العراق در دو قسمت و مستندهای تک قسمتی قبلة من ابومهدی، خادم الرضا، رجل المیدان، در دو هفته منتهی به سالروز بزرگداشت حاج قاسم پخش خواهد شد.
همچنین بیانات رهبری در خصوص شهید سلیمانی بصورت میان برنامه از شبکه پخش می شود.
لازم به ذکر است در این دو هفته میان برنامه های متعددی نیز به صورت کلیپ و موشن گرافیک از شبکه پخش خواهد شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 27 آذر 1402 - 12:26:37