نشست کمیته همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه

یک شنبه 19 آذر 1402 - 9:0:0
نشست کمیته همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه

معاون اول رئیس جمهور توافقات خوبی در زمینه‌های مختلف میان تهران و دمشق به امضا رسیده که عملیاتی شدن آنها با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: با مشارکت ایران در بازسازی سوریه، مردم این کشور نتایج و آثار مثبت آن را احساس خواهند کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پانزدهمین نشست کمیته عالی مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه ظهر روز  شنبه ۱۸ آذرماه  با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و حسین عرنوس نخست وزیر سوریه برگزار شد و در حاشیه آن یادداشت تفاهم نشست و ۶ سند همکاری به امضا مسئولان‌ عالی رتبه دو کشور رسید.

وی در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری پانزدهمین کمیسیون عالی مشترک همکاری های اقتصادی ایران و سوریه گفت: بسیار خرسند هستیم که این کمیته پس از وقفه ای طولانی برگزار شد و به تصمیمات و توافقات خوبی نیز دست پیدا کردیم.

حسین عرنوس نخست وزیر سوریه نیز در این نشست با تاکید بر اینکه تهران و دمشق دیدگاه های مشترکی در خصوص جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه دارند، گفت: محور مقاومت اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی به اهداف خود برای بیرون راندن مردم غزه دست پیدا کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 18 آذر 1402 - 18:26:54

دسته بندی :