جهانیان مظلومیت غزه را از یاد نخواهند برد

یک شنبه 28 آبان 1402 - 21:0:0
جهانیان مظلومیت غزه را از یاد نخواهند برد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۲۸ آبان ماه و همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ضمن تبریک این روز به جنایات صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه و شهادت ۱۹۸ پزشک، پرستار و امدادگر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خجسته میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار بر همگان خاصه بر پرستاران خدوم ایران عزیز مبارک و فرخنده باد.در حالی امروز در سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، تلاش و خدمات ارزشمند جامعه پرستاران و مدافعان حریم سلامت ایرانیان را ارج می‌نهیم که شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم و عمدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه هستیم. حملاتی که تاکنون منجر به شهادت ۱۹۸ پزشک و پرستار و امدادگر، نابودی ۵۵ آمبولانس و خارج شدن ۲۵ بیمارستان از چرخه خدمت شده است.

کنعانی اضافه کرد: جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت مظلومانه نوزادان نارس معصوم، کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده‌ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌های کودک‌کش و حامیان آنها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: شکست و نابودی سرنوشت محتوم اشغالگران صهیونیست همانند همه اشغالگران و متجاوزان در طول تاریخ است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 28 آبان 1402 - 17:13:6

دسته بندی :